Gå til innhold

******************SKRAVLETRÅD IKM UKE 3 ********************

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen jenter :)

Da sank tempen min veldig merkbart i dag, så el er vel på vei i natt/ morgen tenker jeg..

http://www.fertilityfriend.com/home/167cbb

sambo kommer hjem mellom 12.00 og 02.00 i natt, skal prøve å få oss en runde, men kan nok bli litt vanskelig det der...

kroppen min vil jo ikke reagere som den skal når jeg er for trøtt :(

noen tips jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men.. da kommer jo fan meg el på dag 9????

det var vel litt vel tidlig?!?

Skrevet

Heia jenter!!

Venter på el, sukk....

Skal ta entest når jeg kommer hjem i dag.

Skit kjedelig på jobben, jeg er virkelig ikke motivert til noe annet enn å lage baby.

Denne jobben er ikke verdt å vente med familie ihvertfall!

Skrevet

Jeg fikk positiv el test i går, så har vel el i dag da.. Ikm er den 16.01 for min del. har 28 dagers syklus!

Lykke til alle sammen!! tvi tvi :0)

Skrevet

Tempen min sank igår.....og er like lav idag tror jeg, har ikke fått plottet det siste tallet inn. El var enten igår, eller dag og evt imorgen....jeg er så ny på den tempingen at vi får nå se hva som skjer :o)

Skrevet

Min EL skal ifølge babyverden være i dag. Jeg har aldri kjent eller for å si det sånn kjent etter, når min EL er. Så dette er første men jeg kjenner etter, kan ikke si annet enn at jeg hadde noen mens lignende smerter i magen for to dager siden og litt slim i går. Samboer er borte i dag. TYPISK! Men vi kosa oss i går kveld. Så vi får bare se.... Det er jo veldig spennende.. IKM er 19- 20jan.. Lykke til alle sammen!!

c",)

Skrevet

Jeg er litt i samme båt som deg - sambo er bortreist i dag (og kanskje i morgen) - og jeg får sannsynligvis EL tordsag eller fredag... Håper han har svømmere som lever lenge - eller at han får kommet seg hjem til meg i morgen.

Min IKM er 20.01 - så da får vi vente i spenning å håpe at det blir positive tester i nyttårsgaver fra storken ;)

Skrevet

sambo min kommer hjem om 2 timer :D

weeeeha

*løpe til senga*

tempen sank drastisk i dag, he he, så jeg tror nok el er RETT rundt hjørnet :)

NÅ SKAL DET BLI BABY!

Skrevet

He, he... hadde min sambo dukket opp her hadde han nok blitt tvunget til sengs han også ;) Men det blir litt vanskelig i og med at han er på jobb og ca 16 mil unna meg ;(

Jeg begynte å tempe forrige mnd (babycomp), men er enda ganske forvirra over temperaturene mine. Syntes at de bare hopper opp og ned jeg ;( Men både babycomp'en og ff fant EL hos meg forrige syklus til tross for dette, så da gjør det vel kanskje ikke så mye... Fikk faktisk en positiv EL test for noen dager siden, men den må ha vært feil, for det stemmer jo overhodet ikke med tempen...

http://www.fertilityfriend.com/home/13b9e4

Krysser fingerne for at det deles ut ekstra mange spirer om dagen slik at alle jentene som har IKM i uke 3 kan flytte over til 1. trimester om et par uker!!!!

Skrevet

Ååå,det var kjekt å høre!!!

Kose dere skikkelig nå da.. så blir det en skikkelig baby!! Hehe....

Eg har vært på jobb... så vondt i hodet/nakke at det var like før eg kjeftet på pasientene for at de er øre... hehe! Godt eg er fri i morgen!

Er så "stinn" i magen.... luft?? Spire som leter etter en plass å bo??

Håper eg har hatt el.. vet ikke om eg orker noe "hopping i høyet" i kveld...hodet dirrer nok!!

Lykke til videre på el-jakt alle sammen!!

God kveld!!

Skrevet

hei hei jenter :)

funnet noen el ennå?

var sikker på at min kom i løpet av natten eller noe, men tydeligvis ikke.

tempen steg bare med 0.2 grader i dag..

så kanskje vi har en kjangs til? :)

kjenner at det ikke var veeeldig lurt med sengeaktiviteter til langt på natt.

fans så trøtt jeg er nå.

ble bare 4,5 timer med søvn :(

trøtt som en strømpe ga plutselig mening. ha ha. med ringer under øya, hoven og jævlig.

får bare håpe jeg ikke skremmer ungene i bhg. he he

Skrevet

hmm nei el har ikke vist seg her enda såvidt jeg vet, så den kommer nok til helgen/ i beg av neste uke som jeg regna med...lurer på hva babyverden sin kalk holder på med*mumle*eller kanskje jeg plotta inn feil?hehe jaja samma det, begynner å teste på lør så får vi se da;o)

noen her som driver med solvipect kuren?eller hva man skal kalle den*knis*mye tar dere daglig i såfall*undrer*vanlig dosering kanskje?

trøtt ja lioevr12pp, det kan du skrive under på;o) heldigvis skal jeg kun til legen i dag og ikke på jobb*ler*kundene hadde vel løpt om dem så meg*flirer* tar på dette, lite søvn og mye spenning...blæææh...som igjen fører til alt for masse kviser for min del*lei*

Skrevet

Hei jenter!!

Driver å tester, har ikke funnet el enda...

Skal teste hver dag, skal finne den.

Sex hver dag nå (min mann er jo så fornøyd hehe), så er vi på den sikre siden. Ihvertfall så sikker som mulig...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

he he.

så det er flere som har det problemet.

fikk sjokk bemerkninger når jeg kom på jobb i dag.

var faktisk en som lurte på om jeg hadde vært ute å sloss litt i natt.

har blå groper under øynene :(

ser tydeligvis veldig sliten og jævlig ut, for en av småtrollene begynte å gråte når han så meg. tror han rett og slett ble skremt jeg?!?

Det var så deilig rett etter IKM nå. full stopp i tenkingen og bare avslapning. skulle ønske jeg egentlig klarte å distansere meg litt i disse periodene. er jo syyyykt slitsomt :(

håper alt gikk bra hos legen da :)

Skrevet

hehe Lioevr 12pp vært ute og sloss ja*ler*dem skulle bare visst*knis*

du får slappe litt av nå da;o)

joda alt gikk bra hos legen, kanke klage på det=)

Skrevet

Etter kalkulatoren til babyverden skulle jeg EL i går. Men i dag har jeg fått alt det slimet de så fint snakker om.. Det er kanskje nå jeg skulle hoppa til køys???? Men han er jo på jobb!!! Kommer hjem i kveld. da er det vel forsent da? Hadde en kosestund på tirsdag, så håper det holder da. Lykke til jenter å stå på "10hi".

c",)

Skrevet

Er veldig spent på tempen imorgen.....elsmertene har drøyd ut...dette er fjerde dagen med smerter...nå bør det egget bli sluppet!!!! Hehe...måtte bare få ut litt frustrasjon her...

Skrevet

dere... jeg trenger litt hjelp jeg.

skjønner ingenting av tempen min.

den sank finfint på tirsdag, så har den stabilisert seg på 35,68..

det er jo ikke høyt nok, hvorfor stiger den ikke?

kjenner bare litt el sting til tider... jeg pleier jo vanligvis å ha vondt.

kan det faktisk hende at kroppen ikke klarer å slippe dette forbaskade egget?

jeg har jo el hver mnd jo :(

kunne dere kikka kanskje? mulig jeg bare er stresset her. ha ha

http://www.fertilityfriend.com/home/167cbb

Skrevet

Goood morgen, snuppings!!

Har ikke noe peiling på dette!! Men, tror du kan slappe av enda... er du ikke "bare" rundt dag 10 eller noe?? Egget kommer nok... det må bare godgjøre seg skikkelig først!!!

Sjekker du tappen også?

Klem til deg!! Hold ut!!

Skrevet

joa, vet at det bare er 10 dager, he he, og at el burde komme den 12.

men har hatt slimet, det er liksom borte bare :(

jeg pleier vanligvis å sjekke tappen, men denne pp har jeg ikke klart tanken på det.

er to dager jeg har rpesset meg til det fordi jeg er nysgjerrig bare. hi hi

el kommer sikkert, og med tanke på at vi skal ha besøk i dag, så kan den bare komme i morgen istedenfor :)

Skrevet

el kommer den=) bare ikke akkurat nå;o) jeg har aldri slim den dagen jeg har el, så fikk jeg så fint høre her atte slimet kan komme inntil en uke før el, så da har det jo ikke noe å si lengre egentlig...

dere som sjekker tappen, eeeh litt flaut men sjekker dere hele tiden til tross for sex og?har en sånn vrangforestilling om at hvis jeg begynner å grave oppi der dagen etter sex ol så tar jeg livet av de svømmerne som skulle ha overlevd turen og som bare ligger å venter på egget mitt...

er jeg helt på tryne i tankegangen min eller?*flau*

Skrevet

de svømmerne som har overlevd turen er allerede godt inni tappen de ;)

man sjekker jo bare tappen for å se om den fortsatt er åpen :)

Skrevet

hehe med andre ord jeg er helt på tryne*ler litt*

har prøvd å sjekke men forstår ikke så veldig mye ut av den tappen der jeg*ler*ikke kan jeg bruke infoen på pernille.info for den stemmer ikke med min tapp, iallefall ikke til nå*mumle*eller kanskje jeg ikke er "følsom" nok;o)

Skrevet

Hehe..

Nå ler eg godt her...

Er ikke helt komfortabel men den tappe-jakten heller.. har vel ikke blitt så mye klokere!

Så vi har sex og håper det beste... men, nå er eg ikke i form! Så den sexlysten sitter litt langt inne... hehe!! Men, hva gjør en ikke for barna??!!

Lioevr: dere kan vel ha dere litt før besøket og i morgen!! Så går det nok veien.... tvi tvi!!

Skrevet

joa :P men besøket er i dag. he he

derfor vi satser på at egget slippes i morgen :P

sliter litt med exlysten jeg og, så kjenner igjen den der.

her blir det ekstra kjipt, fordi når sambo merker at jeg sliter litt så får han prestasjonsangst :(

men attpåklatt: denne mnd er faktisk vår, uansett!

så nå blir det spirer og oktoberbaby på oss :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...