lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #26 Skrevet 1. januar 2007 Hei hei jenter Da var jeg tilbake fra nyttårsferie Åh, har vært så sinnsykt herlig :) bare meg og sambo, aleine oppå hytta. Fikk snakket utrolig masse også. Kjempeherlig. Har el en gang mellom 5-7 januar, men føler at utfloden og slimet er på vei allerede nå. Bare lurer... I og med at jeg hadde så merkelige blødninger og rare ting siste del av syklusen, så er det nå snart 10 dager siden sex med tanke på kommende el om ca 4 dager... burde vi kjøre en runde for å få freshet opp svømmerne litt, eller burde vi faktisk vente en dag eller to til? har ikke fulgt med i timen på dette med sperm. ha ha Godt nyttår jenter :)
attpåklatt!! Skrevet 1. januar 2007 #27 Skrevet 1. januar 2007 hehe.. God nyttår, vennen!! Dette vet eg ikke så mye om... men er stor tilhneger av å leve "som før"... skjønner..? Ha sex når det passer dere... så ofte som dere har blitt gravide har han nok god kvalitet!! Så vil du/dere ha sex i kveld, så kjør på! Tror ikke det spiller noen rolle noen veier,.... Eg skal ihvertfall ha... hehe!! Kjekt å høre at dere har kosa dere skikkelig!! For dette var nok den siste nyttårsaften uten barn... hehe! Tenk det du... Ha en super kveld!! Så skravles vi....
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #28 Skrevet 2. januar 2007 Oi, he he Det ble litt spesielt å tenke på, at det var siste nyttårsaften uten barn jah, vi krysser fingrene for den ja Å, for en koselig tanke :) Hvordan har du/ dere hatt det den siste uka da? *linda liker uppdates*
*Bea* & bitteliten Skrevet 2. januar 2007 #29 Skrevet 2. januar 2007 Ja, da var offisielt "puleuka" i gang Venter EL i slutten av uka, så da er det vel bare å sette i gang med babylaging... Noen som allerede har hatt EL av uke 3 jentene?? Lylle til
♥lurelure♥ Skrevet 2. januar 2007 #30 Skrevet 2. januar 2007 Hei jenter!! El om tre dager, er godt igang nå Jeg skal tvinge min mann til sex hver dag denne uka (unntatt lørdag, da jobber han - TYPISK!). Takk og lov for denne seks dagers fristen på soldatene:) Det er nå det gjelder jenter, så blir det en laaaaannng ventetid mot ikm...
attpåklatt!! Skrevet 2. januar 2007 #31 Skrevet 2. januar 2007 Hehe.. godt navn på denne uken for mange ja... Vi er allerde godt i gang... eller.. rettere sagt er vi vel alltid det.. det pleier nå å bli noen ganger i løpet av en "vanlig" uke også... Tror eg hadde el på søndag eller i går... men vi kommer til å kose oss skikkelig denne uken også... nå er vi ganske babysjuke begge to!! Og det begynner å bli vanskelig å holde det hemmelig for nærmeste fam.... Klem og lykke til!!
♥lurelure♥ Skrevet 2. januar 2007 #32 Skrevet 2. januar 2007 Hei attpåklatt!! Jeg er så enig i at det blir vanskelig å holde det hemmelig for nærmeste fam... Var hjemme i helgen, var så vidt jeg ikke fortalte det to ganger.....
*Bea* & bitteliten Skrevet 2. januar 2007 #33 Skrevet 2. januar 2007 Er utrolig vanskelig å holde hemmelig for familie og venner, ja... Jeg sa ingenting til noen i familien at vi prøvde å bli gravide, men jeg fortalte dem selvfølgelig at jeg var gravid da jeg ble det i sommer (mistet dessverre i uke 12) - så nå vet ALLE at vi prøver og spør hele tiden hvordan det går... Er ganske slitsomt, så jeg anbefaler dere å holde det hemmelig He, he... er bare så typisk at disse mannfolka reiser bort midt under EL... Min samboer reiser på jobb i en annen by og blir borte i 2 dager... Han må nok avgi en liten levering hos meg i kveld før ham reiser og deretter på torsdag kveld når han kommer hjem... EL er nok på fredag 5. - så jeg håper det holder
attpåklatt!! Skrevet 2. januar 2007 #34 Skrevet 2. januar 2007 Det går nok bra!!! Så lenge el er på fredag... Har en fam som har mast på oss lenge om hvor kjekt det hadde vært med attpåklatt... så vi sier ingeting før spiren er på plass!! Orker ikke det presset nei... mamma tror eg har spiralen enda!! Hihi... Kjekt med litt hemmeligheter og da... Har sagt til mannen at han ikke får reise vekk før spiren er på plass... hehe. Heldigvis er det ingen planer om det enda..
AniBer Skrevet 2. januar 2007 #35 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår jenter!!!! Her har jeg hatt en positiv el-test og masse sex.... Så da er det bare ventingen som står igjen for min del.... Mange gode ønsker for dere alle sammen for året 2007!!! *Klem*
attpåklatt!! Skrevet 2. januar 2007 #36 Skrevet 2. januar 2007 Så du har hatt el allerede... når har du ikm da.. Eg tror eg har el i disse dager... noe er det! Lykke til! Håper spiren sitter! Klem!
AniBer Skrevet 2. januar 2007 #37 Skrevet 2. januar 2007 Hallo!! Er ikke 100% sikker på at el har vært, har opplevd det før at kroppen har prøvd å slippe et egg men ikke fått det til første gangen. Så vi fortsetter med jevnlig kos fremover... hi hi hi Hvis jeg fikk el så har jeg ikm 15.januar. Masse lykke til i disse el-tider!!! Krysser fingrer og tær for at det klaffer for oss alle sammen!!! *Klem*
meg & mine små Skrevet 2. januar 2007 #38 Skrevet 2. januar 2007 Å nei. Håper ikke denne pp går i vasken. Kjente antydning til el i går og mannen min er på reisefot med jobben. Håper han kommer hejm i tide.
melkekua™ Skrevet 2. januar 2007 #39 Skrevet 2. januar 2007 Fy f*** nå jobber eggstokkene ja! Har også veldig vondt i ryggen! Så enten er el idag, eller så er den rett rundt hjørnet. Tempen falt litt idag, så er spennende om den stiger imorgen! Er jammen litt morro å tempe, trodde det skulle bli et skikkelig ork, men det går overraskende greit! Hvordan er det med dere andre da? Har el vært på besøk hos noen av dere? Stor klem til dere alle som SKAL ha spire i uke 3!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 2. januar 2007 #40 Skrevet 2. januar 2007 heia=) jeg forventa el til helgen en gang, meeeeeen ut fra babyverdens kalkulator og el slim så er nok el allerede i gang*mumle*ikke at jeg fatter og begriper det...skal nå begynne å teste til helgen så får jeg se, i såtilfelle så har vi bomma på el hver gang=@ og da blir jeg litt irritert=( 7 pp`er i bare "tull" liksom???æsj..jaja uansett så blir det masse kosing fremover;o)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #41 Skrevet 2. januar 2007 Uff. Jeg var overbevist om at el ikke kom før tidligst lørdag, da sier både ff charten og babycompen at den skal komme, men hvorfor har jeg el slim og åpen livmormunn da? kjenner ikke de vanlige el smertene, bare at det bygger seg opp lism. sambo kommer ikke hjem fra utenlandsreise før i morgen natt.. er det for sent da, eller? noen som har erfaring med hvor lenge dette slimet, og livmormunnen er åpen?
Positiva Skrevet 2. januar 2007 #42 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår, jenter :-)!! Ja, så er vi i gang igjen.... Jeg har i følge babyverden EL 7 jan, og fruktbar periode fra 4 til 9, men vi har allerede startet å 'ha oss' annenhver dag... Tar ingen sjanser nå--- denne gangen SKAL den sitte!!! Kommer til å være rimelig hjulbeint 10 jan...HIHI! Lykke til til oss alle sammen!!!!
attpåklatt!! Skrevet 2. januar 2007 #43 Skrevet 2. januar 2007 Hei du vennen!! Er ikke så dreven i dette selv.. men har blitt litt undrende selv i disse dager... tappen går opp og ned.. hehe... vært en stund åpen også(som eg klarer å kjenne ihvertfall) Ikke noe særlig slim... men pleier ikke å ha noe særlig heller.. tror eg!! Tror nå du har håp enda... så lenge ff charten og compen sier det! Kroppen er rar den!!! Lykke til ihvertfall... klemmer til deg!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #44 Skrevet 2. januar 2007 Takker attpåklatt Det er så rart hva man plutselig finner når man virkelig begynner å lete for å bli skikkelig kjent med kroppen. he he bare se innlegget mitt ang. el symptomer. he he Tempen min har iallefall ikke sunket noe, steg bare med 0.02 grader i dag (har liggi jævlig jevnt på 36 grader gitt) La oss bare gjøre som vi alltid gjør: Overfalle mennene våre flere kvelder/ netter på rad, og deretter krysse alt som krysses kan
meg & mine små Skrevet 2. januar 2007 #45 Skrevet 2. januar 2007 Jaja Stjernøye, da er vi to som håper mannen kommer hjem i tid. Vi får litt ekstra spenning i hverdagen! Lykke til!!!
attpåklatt!! Skrevet 2. januar 2007 #46 Skrevet 2. januar 2007 Hehe.. leste igjennom ja... den som leter den finner!! Hvor lang syklus har du nå? Ikm er midt i uke 3 kanskje?? Her overfaller vi hverandre hver dag ja! Håper det sitter en spire denne gang... litt utålmodig nå!!! Blir jo litt ego av denne prøvingen... litt selvsentrert liksom.. vil jo ikke det skal gå utover de ungene eg har!! Mannen klager jo ikke.. selvfølgelig!
Modesty Blaise Skrevet 2. januar 2007 #47 Skrevet 2. januar 2007 Begynner å bli lang denne skravletråden. Men det er jo så artig å følge med hverandre. Jeg har EL 5/1 i følge kalkulator, men aner ikke om jeg virkelig har EL da jeg ikke har begynt å tempe eller teste enda. Mulig jeg er følelseskald men har aldri i hele mitt liv hatt hverken mens smerter eller merket EL...??!.Vel vel. Jeg har hatt nøyaktige sykluser på 28 dager og satser på sex hver dag hvis gubben holder ut. Lykke til videre jenter. Vi tastes.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #48 Skrevet 2. januar 2007 ha ha ha. har desverre ingen barn å bekymre meg for ennå, men du prøver jo bare å gi dem søsken syklusen min ser ut til å ha rettet seg heeelt magisk etter den hormon sprøyta jeg fikk forrige fikk jeg el på dag 12 og tr på dag 26 dvs hele 14 DAGERS LUTEALFASE, weeeeeee Ting virker veldig riktige denne mnd også. Er liksom ikke den følelsen i magen av at noe ikke stemmer, pluss at kroppen min fungerer som den gjorde før alle sa. Nå er det virkelig på tide med en liten en! Spiren er så utrolig savnet (du kjenner vel til det) he he sambo har ikke fått noe på en stund, he he *sparer opp* neeeida. bare ikke passet seg sånn liksom. håper bare vi rekker el, og at den ikke kommer før dag 12 nå er forresten på dag 8 i dag, så jeg kan vel regne med at ikm er 20 eller 21 januar hva med deg da? står alt bra til?
attpåklatt!! Skrevet 2. januar 2007 #49 Skrevet 2. januar 2007 Eg har ikm den 15... tror eg... ikke så lenge til det.. Mye som skjer før den tid også.. Har 8 årsdagen i huset her den 10!! Så det blir selskap og baking! Og barneselskap... og litt jobbing innimellom!! Så denne pp har gått fort... håper den er "normal". Det var jo den forrige... men, før det "hoppet" eg jo over en syklus... så vet jo ikke helt hva eg skal forvente!! Men, tiden har nå gått fort siden spiralen ble fjernet...
~chess~ Skrevet 2. januar 2007 #50 Skrevet 2. januar 2007 Hei hei! Da er jeg tilbake etter jul/nyttårsfeiring. Fikk mensen lille julaften, men har liksom ikke brydd meg så mye om det. Har kosa meg med familie og masse god mat. Nå har jeg akkurat vært i postkassa og hentet el-testene mine som har kommet fra Danmark. Så i morgen begynner jeg å teste. Venter el sånn ca til helgen. Men mannen min har bursdag i dag, så jeg tenkte vi skulle ta en liten oppvarmingsrunde i kveld...he-he Ønsker alle sammen lykke til i jakten på el... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå