Gå til innhold

******************SKRAVLETRÅD IKM UKE 3 ********************

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en liten skravletråd til oss som har IKM i uke 3 også :)

synes det er så utrolig spennende å følge hverandre her inne :)

Dere fleste sitter vel kanskje som meg nå, med blødninger og menskramper :( men er jo ikke akkurat lenge til el igjen, og da er alt styret tilbake på plass.

synd at disse ventetidene er så lange, er jo nesten sånn at det er litt deilig å få mens også, for da får man slappa ordentlig av :)

Hatt en fin jul dere da jenter?

Bortsett fra at spira ikke ville komme i jula?

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint du laget en ny ;o) Den andre begynte å bli litt lang!

Her har spottetrollet forsvunnet...så nå har jeg sagt farvel til tanta for en periode på 1 år! Nå er det bare venting til el......tiden gåååår sakte!!

Skrevet

Jeg har hatt ei flott jul. Har vært litt syk og litt kvalm. (Trodde jo først at jeg var gravid, men en blir vel ikke kvalm så tidlig nei...) Men, nå er jeg frisk igjen. Syns det er litt rart at mensen bare varte i 3 dager for meg... Hva kan det komme av? Hadde kraftig mens på tirsdag da den kom, litt i går og nesten borte i dag? Hm.. Den pleier da ikke være så kort. Nå har jeg uansett kjøpt el tester (de var dyre!) og håper virkelig at det skal klaffe denne gangen. Dette er pp3. Vet ikke om det teller som pp siden jeg ikke har sjekka opp iht el, men det teller vel som forsøk uansett? Ja, ja. IKM er 21. januar. Vi får bare vente og se...

Skrevet

ha ha, kjenner igjen den ja emblamamma :)

la oss alle vinke hade bra til den stygge tanta sammen

*vinke meget energisk*

jeg vil ikke se henne på kjempelenge!!!

Har tydeligvis ikke klart å følge med jeg da. he he

*så ikke at det var en uke 3 skravletråd* fant bare uke 2 :P he he

får vel åpne auga snart. hihi

spottetrollet lever fortsatt i beste velgående hos meg da :(

men regner med at jeg er blødningsfri i morgen.

har jo bare mens i 2-3 dager :)

også har jeg hatt litealfase på 15 dager denne pp :D :D :D

tror virkelig at den sprøyta is kinka hos legen hjalp :)

Skrevet

:)

sikker på at du ikke bare har en sånn liten gravid mens da?

er så rart når man ikke får så lange mens dager som man vanligvis har.

hadde massy symptomer denne mnd også :(

tror bare jeg har skikkelig pms. he he

men er rare greier.

begynner med stikninger allerede 6-7 dager eller el, også sitter de helt til tr dukker opp, kvalm, ømme bryster, frøsen, svimmel osv.

*men ble nok bare lurt her* he he

Skrevet

menneh, trasker i seng jeg nå :o

ha en flott kveld/ natt jenter :)

skravlast i morgo :)

*fri fra jobben jaaaaaaa*

Skrevet

Har fri idag jeg også, har hatt fri onsdag og torsdag faktisk! Deilig med lang juleferie for en gang skyld!!! Nyter minuttene...hehehe...

Idag har gubben bursdag, hele 34 år, den gamle gubben min....gave har han fått, ble ganske fornøyd også. Skal bake sjokoladekake til han seinere, da blir han enda mer fornøyd. Sjokoladekake er det beste han vet, bortsett fra marsipankake da, men det klarer jeg ikke å lage (rettere sagt det har jeg aldri laget).

Klemklem til alle med ikm i uke 3

Skrevet

Jeg sitter her og teller ned dagene...

EL den 05.01 (tror jeg).

har bestillt nye tester fra billig tester, det blir moro:)

Nå reiser jeg hjem til nyttår, deilig med litt ferie:)

IKM den 19, og da blir den selvfølgelig POSITIV:)

Skrevet

snart forsvinner spottetrollet her og=D ser fram til det gitt;o) snaaaaart begynner testingen igjen;o) hehehe skal ha klaff denne gangen altså...kan vel ha et nyttårsønske istedenfor et nyttårsforsett...eller med andre ord JEG SKAL BLI GRAVID I JANUAR 07;O) bare for å si det liksom*knis*

har ikm den 21. og klart den da lyser positiv;o) ingen bønn her i gården for disse svømmerne denne gangen, skal kjeppjage de til egget*flirer*egget skal stå med pisken å vente på dem;o)"kom igjen gutter og jenter"

Lykke til jenter=)

Skrevet

Hei jenter!!!

Nå er eg hjemme igjen fra juleferie!!!

Og det betyr at det nå skal bli skikkelig sengekos!!! Ikke lett å være flinke kaniner når en hos andre og har egne barn på samme soverom!!

Logget meg på babyverden, og da fikk eg opp at det er tre dager til el!! Men tror nok den er tidligere kanskje... vi kjører på nå ihvertfall... og frem til tr kommer!!!

Lykke til jenter!!

Klem til dere alle!!

Ha en strålende fredagskveld!!!!!

Skrevet

Hei, hei... slenger meg på her jeg, men tror nok ikke ikm er før uke 4. Kommer litt an på sykluslengden.

Ser ut til at mange har hatt samme "problemet" som meg denne gangen med lite blødning da mensen kom. Jeg pleier vanligvis å blø en del de 2-3 første dagene og resten av tiden kommer det bare brunt. Har mens i 7 dager.

Denne gangen blødde jeg kun det første døgnet og etter det kom det kun på papiret. Merkelige greier... Har hatt litt "mens-vondt" disse dagene også. Har litt lyst å ta en ny test, men tror ganske sikkert at den blir negativ uansett, så da er det vel ikke vits

Skrevet

hmm har også hatt en merkelig mens denne gangen, jeg blødde masse og kraftig og nå er den borte..jeg og 7 dagers mens...fatteringen, er fremdeles kjempe oppblåst, men ikke søren om jeg vil teste*sta*

jakten på el begynner bare litt tidligere enn jeg trodde;o)

Skrevet

dytter denne før den forsvinner ....

Skrevet

Jeg forventer EL ca 5. januar... Har testet med el tester fra billitester i en del mnd nå og kjenner godt igjen hvordan de er til forskjellige tider i syklusen. Testet for første gang denne PP i dag (dag 11) og testen nærmer seg jammen positiv allerede. Ut fra testen i dag vil jeg nesten tro at EL kommer en av de aller første dagene på nyåret. Håper det stemmer, for da blir ventetiden denne pp litt kortere ;)

Skrevet

Jeg forventer el rundt den 7. januar...så det blir om 1 uke ca....er så veldig spent denne pp'n! Vil så inderlig at det skal sitte en spire :o)

Skrevet

Ja, jeg har sendt inn bestillingsskjema på en liten spire... som jeg gjør hver mnd, men jeg lurer på om de blir borte i posten, for det dukker aldri opp noen spire her... ;) Skal rope høyt på storken og gi beskjed om at vi vil ha spirer i magen vår!!!

Krysser fingerne for at uke 3 i 2007 blir en spennende uke med mange positive tester ;)

Skrevet

Jeg vurderer hostesaft noen dager nå frem til EL 5/1. Noen andre som har prøvd dette før? Jeg har ikke brukt det før men tenkte; why not... Ellers så bruker jeg mye tid på å ikke tenke så mye på befruktning. Men jo mer jeg prøver dess verre er det....grøss.... Stor kveldsklem til uke 3 jentene!

Skrevet

God morgen jenter!!

Nå nærmer det seg nyttårsaften OG el..!! Vet ikke helt hva eg tenker mest på og gleder meg mest til.. hehe!

Håper det klaffer denne gang.. vet eg er vel kravstor når eg ser andre sliter endel, men det hadde passet så greit!! Men, skal ta det med godt mot hvis tr kommer igjen! Litt for tidlig å klage....

Nå sitter eg her å "klargjør" meg til å "shine" huset... får gjester i kveld!

Når huset er ferdig(eller kanskje før..) så er det å ha sex med mannen!

Det ble ikke i natt... han hadde ca 4 i promille!! Hehe.. eg orket ikke mer enn et glass rødvin. Og glad er eg for det nå..... men det var årets siste fest!! I kveld blir det stille og rolig... ungene skal tross alt være her og!!

Lykke til jenter... de fleste begynner vel å nærme seg el nå...

GODT NYTT SPIREÅR TIL ALLE SAMMEN!!!!

kosemoseoverdose...

Skrevet

Nå har eggstokkene mine begynt å jobbe, el er ikke før om en uke sånn ca....sånn pluss minus 2 dager. Hvordan er det med dere da jenter, er vel noen av dere som forventer el allerede imorgen?

Stor nyttårsklem fra meg til alle dere.

Skrevet

Plutselig gikk det opp for meg at jeg kunne faktisk skrive på denne tråden!!

Jeg tror også jeg har ikm i midten av uke 3; jeg vet ikke hvor lang syklus jeg har siden dette er første pp'en, men tror 28 dager. Fikk tanta den 22/12, men det var bare et kort besøk siden hun dro igjen samme dag.

Så vi får vente og se hva som skjer. Aner ikke når el er og orker ikke bry meg heller :) Ikke enda hvert fall.

Håper dere alle får en flott nyttårsaften og at 2007 bringer mange nydelige små uke 3 barn!

Skrevet

Hvis jeg har like kort syklus som sist (24 dager), så har jeg ikm i uke 3.

For første gang så skal jeg forsøke å ta el-tester. Så jeg tror jeg starter om 3 dager (dag 9).

Er veldig spent på om det kommer til å klaffe og om jeg finner el. Men likevel så er jeg så rolig og tenker ikke så fryktelig mye på det.

Det er rart at det skal ta lenger tid å bli gravid med nr 3. Men kanskje er det en mening med det. :) Blir jo ganske tett mellom nr 2 og nr 3. Vi kan håpe på 2 år og 4 måneder imellom.

Ellers så gleder jeg meg til å jobbe igjen fra tirs. Synes det har vært en laaaang juleferie og jeg er litt lei. Spesielt trist er det at det er snøfritt.:(

Jeg som elsker vinteren og skigåing ++

Ønsker ikm'ere uke 3 en riktig god nyttårsfeiring i kveld.

Skrevet

Godt nytt år jenter, nå begynner snart jakten på el... masse kos he he. I dag blir det masse god mat og god drikke. Klem fra meg

Skrevet

Nå er jakten startet ja...

Logget meg på babyverden og der ble eg mottat av beskjed om at eggløsningen skjer i dag 1.januar!! Jippi..

MEN, dette er jo i teorien da.. vet jo ikke helt om syklusen har bestemt seg for 28 dagers... men håper på det!!

Vi er ihvertfall flinke kaniner og koser oss med tanken om hva vi kanskje lager...!!!

Lykke til videre jenter!!

Og GODT NYTTÅR!!

Klem!!

Skrevet

Lurer selv på om el er rundt hjørnet....det vil si at syklusen evt blir 1-2 dager kortere enn jeg forventer....men tar det som det kommer. Idag er vi barnefri, så da blir det å *kose* seg ja! Sånn tilfelle hvis el lusker rundt hjørnet. Begynte å kjenne elsmerter igår....men jeg kan kjenne det flere dager jeg før jeg får pos eltest. Så vi får nå se da....blir ekstra morsomt denne pp'n fordi jeg har begynt å tempe...så da blir det spennende å se når el egentlig er, kanskje jeg har bomma med noen dager...you never know :o) Lykke til alle sammen, nå som vi alle jakter på el!

Skrevet

Så spennende da emblamamma!!

Håper el kommer før til deg.. god start på året.. er nok ventetid!!

Har bedrevet litt "tappejakt" et par dager nå... den gjør meg forvirret! hehe

Har vært høyt et par ganger.. men, har også fått tak i den! Men, da virker den myk og mer åpen enn vanlig. Så tror nok el er i nærheten! Håper virkelig det... fikk jo 27 dagers syklus nå sist, så trenger ikke forlenge den nå!

Men, har ikke noe særlig el-slim... men tror ikke eg pleier å ha så mye! Er gjerne bare litt "våtere" enn vanlig... (hm.. mye detaljer i dag)

Jaja, det var siste nytt herfra.. ha en flott kveld jenter!! Måtte el komme til dere snart...tvi tvi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...