Gå til innhold

nummen i fingrene?!

Anbefalte innlegg

Gjest Mayflower07
Skrevet

Er det noen her som er nummen i hender og fingre??

Jeg er det stadig når jeg våkner om morgenen,men har også begynt å bli det ellers på dagen og...

Hvorfor blir man det??? anyone? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig dårligere sirkulasjon. opplever det mye selv.. har også mye kramper i beina

Skrevet

Har det også om morgenen, det kommer nok av at sirkulasjonen er litt tyngre nå... kanskje har du litt vann i kroppen også, da blir det ekstra ille. Beveg deg masse, det hjelper...

Skrevet

Det kan være noe som heter "Carpal Tunnel Syndrom". Ikke helt uvanlig å få når man er gravid. Jeg fikk det under forrige svangerskap, og det varte til et par uker etter fødselen. På slutten var det faktisk så ille at jeg hadde problemer med å kneppe knapper og gjøre andre finmotoriske ting. Ganske plagsomt. Snakk med legen din, jeg fikk hjelp av en fysioterapeut som lettet litt på plagene. Mulig andre alternative behandlingsformer også kan virke, akupunktur eller fotsoneterapi for eksempel. Når man får dette ifm svangerskap er i alle fall trøsten at det ofte går over av seg selv etterpå. Hvis man søker på dette på nettet ser man at det er vanlig å operere, men det behøver man altså sjelden når man får det fordi man er gravid. Det får være trøsten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...