1 liten prinsesse i ovnen Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 var hos jordmor i dag, var der sist for to uker siden. i dag kom jeg bare for å sjekke om sfmålet hadde økt, men det hadde ikke rykka seg en cm! er 28 sf mål og er i uke 35 pluss 4 i dag! for ca en måned sisen ble jeg sendt til ullevål med samme bekymring men fikk bekrefta at alt var bra til med bebin...!huff håper bebin min har det bra!
¤mamma¤ Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Ååå, nei for en kjedelig beskjed å få!! Så bra du får oppfølging. Kjempe-lykke-til i morgen!!!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 skjønner at det er ekkelt med en sånn beskjed da...håper iallefall at alt står bra til med babisen din...fint at de følger deg såpass bra opp da... masse lykke til må du iallefall ha...klemmer fra meg!!!
1 liten prinsesse i ovnen Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 ja det bør være bra, hvis ikke må det jeg få lov å riste den jordmora skikkelig!!!! krysse fingrene!!!!! takk for lykkeønskene jenter! men har dere noen gang hørt noe lignende? h
mazz Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Hei! Jeg har gaatt gjennom det samme som deg, er naa 36+5 og har vaert til kontroller hver 2.uke i to mndr. har hatt flere ultralyder som viser at alt er normalt, sf maalet paa onsdag viste det samme som for to uker sider, men det er pga av hodet til bebisen har lagt seg lengre ned! Magemaalet til bebisen viste seg aa tilsvare at jeg er dager mer gravid enn termindato.. Tror ogsaa det har noe aa si hvordan man baerer bebisen, ikke alle er lik.. Haaper alt er bra med bebisen din! Klem
Bergensbaby nr2 Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Jeg ble sendt på ultralyd pga at sf-målet ikke hadde økt fra ukene 35-38 og legen mente babyen vår hadde sluttet å vokse. Var kjempebekymret og livredd for lillejenta, men legen på sykehuset estimerte henne til ca 4kg da. Er 39+3 i dag og skal til legen om 2 timer så det blir spennende å se hva hun sier da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå