Gå til innhold

hvor mye betaler dere for ultralyd??


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Dere som tar tidlig ultralyd?? Hvor mye betaler dere for dette? Hvor henvender man seg for å ta tidlig ultralyd?? på sykehuset??Jeg er i 10 uka og om 3 uker reiser gubben i militæret, hadde vært en fin opplevelse for han å få bli med på ul før han reiser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg gjekk på privat klinikk.. gynekolog.. kostet 900 kr, fekk med 3 bilder. Så det var jo ganske dyrt, men syns absolutt det var verdt det! Deilig å se at alt var som det skulle:) og så var det jo sjølsagt fint for min kjære og kommende pappa å få ta del (fysste ungen for begge) :)

I Stavanger forresten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke har en god grunn (blødninger el.l) må man gjøre dette privat og betale selv. Jeg har sett at prisene varierer fra 50 kr i Arendal til over 1000 i Oslo. Egentlig burde vi ha laget en liste hvor man kunne skrevet inn priser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal betale 790 hos mjøskirurgene på tisdag... litt dyrt siden det er privat og noe jeg bare ønsket selv...

 

men fikk innvendig ul etter jeg ble innlagt på sykehuset å det kostet jo ikke noe da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, har du kanskje et telefon nr eller en side jeg kan finne dem på... jeg bor ca 1 time fra gjøvik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mange ekstra UL igjennom hele svangerskapet pga at jeg har diabetes og betaler ikke noe for dette.

Er en del av svangerskapskontrollene for meg dette.

 

Har vært til en allerede og skal til en ny UL på et annet sykehus i uke 12-13

Etter det får jeg den vanlige UL ca uke 18 og fra uke 20-22 får jeg annenhver uke og på slutten hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tlf nr til mjøskirurgene er : 611 45050

 

jeg sa bare at jeg ønsket ul, at jeg måtte ha en bekreftelse på at alt sto bra til.... men hun trengte ingen forklaring altså... søstra mi var der på ul, de har 3d også, og hun var fornøyd med de :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, spennende, tror jammen meg at jeg skal ringe og bestille time i morra jeg.. er en smal pris å betale for at se at alt er bra og at den kommende pappan får se den lille før han reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spurte også om det var noen vits så tidlig i svangerskapet, og hun sa det ikke var noe problem... så nå er jeg spent :)

fikk time kl 8 om morgenen.. hehe... det er tidlig når man er morgenkvlam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg også er det.. hehe.. men det får gå den dagen :)

 

kan sikkert be om å få det litt utpå da:)

jeg har termin 19 juli.. men siden jeg venter 2 så regner jeg med litt før :)

du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 4 august,men skal ha ks så blir nok i slutten av juli:)

 

Er min nr 2 dette her, har en på 22 mnd fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hum.. kanskje vi ligger der samtidig da :)

skal du ha ks på gjøvik eller lillehammer??

så koselig med en liten fra før da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha på gjøvik, jeg fødte på lillehammer sist,men fikk j**** dårlig behandling der, så nå ønsker viå satse på gjøvikog at de gir oss en bedre opplevelse selv om det blir ks. kan jeg legge deg til på vennelisten min? gøy å kunne følge med noen som er va like langt på vei og som er fra dristriktet mitt liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. dårlig behandling?? var det ks også??

får håpe gjøvik gjør opplevelsen bedre for dere da :) søstra mi fødte der i sommer, å hun var veldig fornøyd med dem :)

 

ja du kan gjerne legge meg til vennelisten.... da gjør jeg det samme (selvom jeg ikke har sett noen sånn liste her ennå, litt ny på dette.. heh.. men skal finne den ;)

jeg "kjenner" ingen andre her inne, så fint å bli litt bedre kjent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe nytt... inne på din side så ser du i kollonnen til høyre står det bloggen din... venneliste... terminliste...postkassen din.. om du går inn på profilen så kan du skrive litt om deg selv, når man da trykker på nicet ditt så kommer den info du har skrevet der lesbart for andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... da skal jeg prøve å få gjort det iløpet av morgen dagen ;)

nå skal vi legge oss.. mannen min er hjemme igjen ;)

 

god natt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god natt til dere også, skal køye jeg også.. gubben skal spille ps2 med en kompis...kjederlig så jeg finner senga nå:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...