Gå til innhold

Husker dere meg? Maja-mor som fødte i september?

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen!

For noen mnd. siden måtte jeg meddele dere at jeg dessverre mista Lucas. Han kom i uke 16, og jeg brukte 8 timer på å føde han. Det var en grusom tid som fulgte etterpå, og det er fortsatt mange tunge og tøffe dager. Jeg har flere venner og bekjente som har termin i mars, og jeg får hele tiden påminnelser om at jeg skulle hatt en stor mage nå. Jeg har fortalt dere hele historien detaljert før, så det skal jeg ikke gjøre en gang til.

Håper det går bra med dere alle sammen, og vil igjen takke for den støtten dere ga meg i tiden etter tapet av Lucas.

Det går mye bedre med meg nå, og jeg ønsker også å fortelle dere at jeg faktisk er blitt gravid på nytt :)

Fikk kostantert det hos legen i går, men er bare 5 uker på veg :)

Håper så inderlig at det skal gå bedre denne gangen.

Ville bare fortelle dette til dere.... :)

Klem til alle og enhver

fra

Maja-mor

Lillegull f. 2002

Lucas f/d sept. 2006

Fortsetter under...

jeg holder alt som kan krysses, krysset for deg og du er i mine tanker!

gratulerer så utrolig mye!!

alt inne i meg sier at denne gangen vil alt ¨gå etter planen og dere vil få en sunn og flott baby som vil gi dere våkenetter i full monn!!

klem!!

Annonse

Hei Maja-mor.

Jeg husker veldig godt din tragiske historie. Jeg gråt av sorg og tente lys for deg og dine nærmeste.

Jeg ble veldig glad for å høre at du nå er gravid på nytt. Jeg ønsker deg all lykke og håper så inderlig at det går bra med dere alle denne gangen.

Sender deg masse varme tanker og lykke-ønskninger fremover.

Huff, ja, har lest den tragiske historien din og grått... gråter nå også, men mest fordi du er blitt gravid igjen og virker til å ha det bra!

Det finnes ingen ord i en slik tragisk historie, men en klem lindrer. Sender deg derfor utallige av dem og krysser alt for at det skal gå bra med deg og med spiren!

Man blir så ydmyk og takknemlig (mer enn man er) av å høre om sånt... tenker på deg!

Klem,

Annonse

Hei Maja-Mor og gratulerer!!!

Tror nok maaange her inne husker historien din - også jeg satt oppløst i tårer.

Og da er det ekstra fantastisk god nyhet at du nå er gravid igjen - så flott at du skrev noen ord om det + at du har det bedre - vi trenger solskinnshistorier også! :o)

Så koselig at du er gravid igjen!

Klart det går fint denne gangen. Fint at du fikk god støtte her i den vanskelige tiden.

Lykke til, ønsker deg alt godt og håper du klarer å nyte graviditeten!

Godklem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...