Gå til innhold

Se bevegelse på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Jeg og kjæresten min lå akkorat i sengen og trykket litt på magen. Plutselig så vi bevegelser på magen, men jeg kunne ikke kjenne noe invendig. Allikevel vet jeg at det ikke var pustingen min eller noe som gjorde at vi så bevegelser, men er det mulig at det kan ha vært barnet? Jeg er ifølge terminkalkulatoren her på barn i magen 15+1 uker på vei i dag. Magen har vokst en del, men er det mulig?:) Noen som har opplevd liknende? Så nesten ut som leamus på en måte, bare uten noe som helst følelse, å bevegelsen kom liksom innenfra:)

Hva tror dere? Hååper det er mulig det var barnet:):)

Takker for svar:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm vet ikke jeg ,men hver gang jeg ser det på yttersia så kjenner jeg det altså.. Å jeg er 24 uker nå.. Vil ikke skuffe deg ,men du har "puls" i magen som beveger seg, trenger ikke være ungen.. Har du kjent liv da?!? Jeg kjente liv før jeg så det på yttersia... men vet ikke helt kan jo være?! Ikke til så mye hjelp da ,men...

:-).. er bare å smøre seg med litt tålmodighet;-)

Skrevet

spørs om det var det. man kjenner mye innvendig først tror jeg. er i uke 20 og kan ikke se noe utv. men alle er forskjellige da

Skrevet

Spørs om det kan være "pulsen" ja. Jeg så hvertfall den på min egen mage en gang, og da var jeg ikke gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...