Gå til innhold

atopisk eksem....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har atopisk eksem,og har utslett på armene mest.har litt i ansiktet også,men det er mest tørr hud.legen sa bare at jeg sku smøre med fuktighetskrem.bruker seridal.har pleid og bruke terra cortil.med kortison,og legen sa at det måtte jeg holde meg unna det,men sånn som det klør og bare blir værre,har så lyst til og sage av meg armene så ille er det....huff..*syte*

men er det noen flere her med atopisk eksem?hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har det spesiellt på armene. bruker jason aloa vera lotion. den får du på vita eller helsekost. kjempe fornøyd med den. Grønn tube, 96kr

Skrevet

har prøvd all mulig aloe vera...hjelper ikke en dritt.....puh....

Skrevet

Eneste som funker for meg... Bruker du baby nolje etter dusjen. det kan hjelpe.

Skrevet

ja det kan jeg jo prøve:)takktakk

Skrevet

Jeg er med i en medlemsbutikk som heter LR - Health & Beauty. Der kan man kjøpe en krem som heter Aloe Vera Cream With Propolis. Den funker!!:)

Skrevet

hvor får jeg tak i det da??

Skrevet

Du må bli medlem for å handle, eller du kan bestille av en som er medlem. Nå blir dette kanskje litt vanskelig over nett? Jeg kan jo godt verve deg...ingen kjøpeplikt what so ever, bare en velkomstpakke når du melder deg inn. Opp til deg:) P.S. 40% rabatt for medlem.

Skrevet

Hei! Jeg vet så innmari hvordan det er å være plaget med atopisk eksem. Jeg har vært plaget av det siden jeg var liten, og jeg har virkelig prøvd alt av kremer...og har opplevd at ingen ting hjelper. Men nå har jeg virkelig funnet kremen som er helt vidunderlig!!! Kremen har jeg kjøpt i helsekost butikken og den heter XM Focus, og den bruker jeg i ansiktet. Huden min er tørr,og sår,og føles stiv/trang uten noe fuktighet. Jeg bruker også en krem som heter XM Body på resten av kroppen. Jeg betalte rundt 500,- for begge, og det er dyrt, men jeg er villig til å betale mye for å slippe eksemen som kommer spesielt på høst/vinter halvåret.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har atopisk eksem, og funnet ut at Carbaderm uten parfyme funker på meg. Kjøpes på apoteket. Ikke så kjempe dyr egentlig.. Ca 50-70/80 kr kan jeg tenke meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...