Gå til innhold

ca 6 mnd ... hvilke str bruker ditt barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oda får fremdeles på seg en del som er str 62.

str 68 er det som passer perfekt nå:-)

Oda er ca 7kg og er 65 cm lang

Hvordan er det hos dere andre???

Skrevet

Vi har en på 5,5 mnd, han bruker 68 nå, har begynt å kjøpe 74, han er 69 cm og litt over 8 kg.

Skrevet

vår tass på 7 mnd er 9 kg 70 cm og bruker 74 i str

Skrevet

Jenta vår på 6 mnd. bruker str. 68 i all hovedsak. Allikevel er det enkelte plagg hun fremdeles passer i str. 62, mens andre plagg har vi begynt på 74. Kommer helt an på hvor det er kjøpt. De plaggene vi har kjøpt i USA og Frankrike er veldig små i størrelsene. Mens tøy som er kjøpt på Cubus og Kappahl f.eks., er så store at vi fremdeles bruker 62. Linnea er ca. 68 lang og veier 7,8 kg.

Skrevet

5,5 mnd, 64 cm lang og 6,7 kg

Her går det hovedsaklig i 68, men som noen over her sier passer noe i 62 fortsatt..

Skrevet

Ingrid er 5 mnd, 64 cm og 8,4 kg og bruker str.68 som passer perfekt.

Skrevet

Tassen er 6,5 md. Han er 70 cm, og bruker mest 68. Må snart over på 74. Jakker i 62 passer fortsatt. Lang og tynn

Skrevet

Min datter er bare 4.5 mnd men jeg måtte bare inn og se likevel...

og hun var 7,3kg og 65,5cm ved sist kontroll - 14.des. 62 er for lite, og det er også det meste i 68 bare den siste uken nå.. så her går det i 74 allerede.. Faktisk noen nattdrakter i 74 som også er for små...

Stor liten jente jeg har da kanskje:-)

Skrevet

Lillegutt er 6 mnd om bare 5 dager:) han var 67 cm og ca 8 kg ved siste kontroll, han bruker stort sett 68, men har begynt å gå over til mer og mer 74.

Skrevet

Lillegutt her er 6mnd og en uke,bruker str.74 og 80 han var 10,1kg og 73cm på 6mnd kontr, stor gutt.

Skrevet

Maren er snart 5 mnd, og bruker 68 og noe i 74.. Var 6200g og 62 cm i slutten av november.

Skrevet

øøøh åjj min gutt er 4,5 mnd og bruker 78 og 80.. buksene er litt lange i beina men han er så rund...syns kanskje han er litt stor for alderen ja:)

Skrevet

Våre er ganske like tydligvis, Olivia er ca 7kg og 65 cm lang...Bruker 62 og 68 og har noe bodyer i 74, bare bretter de opp på armene. Hun ble foresten født 1juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...