Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Lillegutt her har fått mme som har vært litt kaldere enn lunken før, og liker det. Har tatt et par glass vin i kveld. Normalt trenger han ikke mat før utpå morgenen, men noen få ganger våkner han litt tidligere på natta og sovner ikke uten mat. Ammer han til vanlig da. Tenkte å lage en flaske mme nå, som jeg har i kjøleskapet. Hadde vært greit å slippe å varme den, for han blir så oppgiret hvis ikke maten kommer fort nok.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Jeg gir oxo rett fra kjøleskapet. Når min var mindre så varma jeg den. min er 11 og en halv mnd. Har han ikke vondt av det er det vel ikke ille.
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Jeg vet ikke.... Kan han sikkert... Men har du ikke micro?
Gøril (210406) Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Jeg gir jenta vår kald mme da noen her inne sa det var helt i orden. Frøkena vår liker kald mme bedre enn varm.
m-mamma Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 He he, nei vi har ikke mikro...er vel de eneste småbarnsforeldrene i norge som ikke har tenker jeg... Ikke meninga å være anonym forresten... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå