Gå til innhold

I uke 39 SF målet mitt var forrige uke sunket ned til 33,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38+2 idag...altså i min 39 uke...var hos legen min forrige uke og da var SF målet mitt på 33...det samme som uken før det også..med andre ord sunket...har ligget på streken hele veien opp til nå...med datteren min var jeg helt oppe i 35 før jeg sank ned..nesten så man skulle tro at dette nurket kommer før termin...men jeg vet da søren...flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter igjen jeg da...flere med liknenden erfaring??????

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du spør om egentlig jeg... men at sf-målet har flata ut/sunket kan jo rett og slett bety at hodet til knøttet har gravd seg litt lenger ned i bekkenet? Det skjedde hos meg i hvert fall :)

Skrevet

OKey..lang regle egentlig...med datteren min flatet jeg ikke ut før jeg var 35 på SF målet...og det var den gangen i uke 39...nå har jeg ikke nådd opp til 35 engang..har bare vokst opp til 33 i SF mål også flatet det ut for to uker siden..syntes bare det var tidlig da..tenkte derfor kanskje det skjer noe før terminen..pluss at jeg syntes SF målet denne gangen er lavt...venter gutt og trodde at de ofte ble større enn jenter..men hva vet vel jeg...hmmm..bare lurer da vettø....

Skrevet

termin på lørdag, og har låge på samme sf målet(33) siden uke 36...

Skrevet

så godt å høre at det er flere som har lavt SF-mål...jeg og samboer tror nemlig at terminen skulle vært en uke før så da kan det hende det stemmer at det er slik...dvs at jeg ikke har en uke engang igjen..men somsagt vi får se da.......=0)

Skrevet

Noen her som har mensmurringer hele tida...føles som jeg må på do hele tiden liksom...eller mensmurringer da..de går liksom ned i bena på meg.???

Skrevet

Det er helt vanlig at sf-mål flater ut/synker på slutten. Så lenge du kjenner liv (osv) så er d ingenting å bekymre seg for.

Skrevet

Det er jeg klar over...jeg er bare litt nysgerrig på hvor mange uker før termin andre har sunket...hadde høyere SF mål med førstemann derfor er jeg litt nyfiken på om kanskje gutten vår kommer før enn antatt----

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...