Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 med en to mndr gammel baby?samboer vil ikke,mens jeg selv ikke ser at det er noe problem i det.maten har jo jeg,rolig hytteliv inne på fjellet.langt å gå-ja,men vi kan vel ta oss rikelig med tid...eller? klart at det er langt å dra om noe skulle skje den lille(gud forby) vil bare høre dere meninger-ettersom at dere er/har akkurat vært i den perioden:)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Det skal jo ikke være noe i veien for det. Ta dere en fjelltur dere. Sikkert godt for forholdet og det. Ta med nok klær og bleier og annet babyen trenger så har han/hun det som plommen i egget.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Kommer litt an på hvor langt det er å gå da.. Er det 8 timer liksom så synes jeg kanskje det er litt langt... Men det er jo sant som du sier at maten har du jo på deg og hvis du føler at ting er greit så ser jeg ingen grunn til ikke å dra. Følg magefølelsen din du.. Og man kan ikke stue seg inne heller i frykt for at hvisomatte-dersomatte noe skulle skje med barnet. Man nå vet jeg jo ikke noe om denne hytte eller hvor langt det er eller om det er dekning med mobil heller da )
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 kommer an på hvor langt fra allfarvei det er... og hvor langt det er å gå - i tilfelle det skulle skje noe... foreldrene mine har hytte på fjellet, det tar ca 20 min å gå fra parkeringsplassen til hytten. jeg venter med å dra dit til det er litt varmere i været - vanskelig å bære den lille (snart 3 mnd) så langt, kan ikke bruke vognen der...og syns det er litt for kaldt og mørkt nå. og det blir litt for mye styr hvis noe skulle skje. men om et par mnd ville jeg ikke nølt med å dra.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 jeg føler selv at det måtte jo ha vært flott å dratt på hytta som vi begge elsker å være på,bare være oss,og nyte tiden med barnet.det er jo ikke tvil om at atmosfæren er roligere på hytta enn i "sivilisasjonen",og dette merker jo de små og.det tar vanligvis 1 time og 3 kvater å gå i rolig tempo,og mobildekning ca 100 meter fra der hytta står.Jeg er jo selvfølgelig også redd for at noe skal oppstå med den lille så langt avgårde.men skal vi tenke det hele tiden,så må vi jo bare være hjemme alltid.noen som mener noe annet,evt hvorfor? har jo kjøretøy til å hente oss og evt,men ikke lov å kjøre der i utgangspunktet.men dersom vi må hentes er det mulig
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 turen vil være i august da evt. dersom det er en fin og varm august:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 jo, hvis det er til sommeren, da ville jeg kanskje reist men det er jo lenge til august da, og vanskelig å planlegge helt nå ift hvordan barnet er og hvordan det går med amming etc da. jeg ville ikke planlagt for mye ennå hvis det er snakk om et barn som skal komme til våren - vent til barnet er der før dere bestemmer dere. hilsen forrige anonyme innlegger
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 hehe,ja klart at vi må jo se det ann også,men sånn i teorien.fisker litt etter andres meninger;)må høre om jeg er helt uansvarlig her;) hehe.og neste anonym;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå