nattinatt Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hallo Måtte berre nett...Det ser så absolutt ut som at du er gravid.Og det spådde eg deg vel før du begynte på skule,at du vart gravid i løpet av dette halv året.Og eg veit du har spådd meg ei jente, og me har satt sommer/haust som siste frist for å bestemme oss for ein til,eller ikkje.Ser du når me tar dette valget??Eg er født 04.05.68Klem
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Ojoj...vennen nå gir dere jenter meg forhåpninger altså...) har ikke testa enda...men håper jo på at jeg er gravid...) Takk for at du så på meg ) Jeg får opp at dere vil ta avgjørelsen i mai:)) Ser fortsatt ei jente på dere vennen:)) Ja du spådde meg gravid før jeg begynnte på skolen..det var før jeg flytta nedover..) Klem
nattinatt Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2006 Hallo igjen Skal du kjøpe deg test idag?? Er så spent eg og he he.Ja me tok nett ringtesten på oss, og då kom det opp ei jente til,så dette blir spennende.Tusen takk skal du ha, og kose deg i jula videre.Klem
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Hei på deg Nå har jeg vært og kjøpt meg test, men venter til i mårra tidlig med og ta den ) Kos deg videre i jula du også vennen ) Klem
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Hei vennen Da har jeg tatt testen og den viste negativ denne gangen også Bedre lykke neste mnd ) Kanskje du kan se om Januar er en bra mnd som vil skje noe..har ikm 14januar...!! Ønsker deg og dine et godt nyttår ) Kos dere ) STOR Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå