Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Vi er nå inne i 10 uke og har det bra. Jeg kaster opp hver morgen og kveld. Min sønn på 22 mnd klapper meg på ryggen og sier "mamma da" Jeg har fått bekkenløsing og det er mitt daglige lille helvete. skal få tak i krykker snarest,det hjalp meg mye i forrige svangerskap. Ellers så fortalte vi nyheten om lille spire på julaften til svigers og fikk en heller lunken motagelse,men skal jeg være ærlig så driter jeg i det. jeg skal kose meg med graviditeten og desom gleder seg for oss skal jeg dele min glede med!! Lykke til videre med alle dere her inne:) jeg savner samholdet fra dere her inne, er ikke like bra på 1 tri,men men. jeg stikker innom og sjekker hvordan det går med dere ofte:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 hei heui koselig med en oppdatering fra den kanten utrolig synd at du har så bekkenløsning allerede, men løp og skaff deg krykker ja du skal bare være veldig glad for at du har en liten en i magen uansett hva familie og venner kan finne på å si og ikke. her inne finner du uansett alltid støtte og forståelse kjempeklem fra
Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 jepp det er herlig å ha dere her inne. nå har vi kost oss med kyllinglår med ris og salat.. litt av en nattmat:) (feirer litt at jeg ikke lar lagt på meg noe særlig i jula)
♥lurelure♥ Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Uff, det var tidlig å få bekkenløsning... Ja, her er det godt samhold, men vi satser jo på at alle vi her inne kommer inn til deg på 1 tri snart og kan fortsette samholdet der:) Kos deg med den lille i magen, håper det skjer meg også...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 takk, ja håper at flest mulig kommer over til meg snarest:) savner dere jenter.
melkekua™ Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Hei!! Så hyggelig å høre fra deg da ;o) Så trist at dere fikk dårlig respons på nyheten, men så lenge dere gleder dere over spiren så er alt som det skal være ;o) Så får alle de andre tenke og mene hva de vil!!! Lykke til videre inn i svangerskapet! Kanskje vi er mange som blir gravide i uke 1, 2 eller 3 osv osv....vi satser på det! Stor klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå