snull Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Snuppa våkner HVER gang naboen fyrer avgårde raketter...og det har han gjort MYE hver kveld i 1 uke nå :(
snull Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Hadde det ikke vært for samboer (som forsåvidt mener jeg er vel irritabel), så hadde naboen vært satt på plass for lenge sia !!
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Skjønner deg GODT jeg! Hadde det vært naboen som skjøt her, så hadde han fått skapet dit det skulle stå også. *hmpf*
motherO Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Helt enig! Men sånn er det blitt, ingen som kan vente med noe til "dagen" er der lenger. Julestemning i butikkene fra okt/november, brus og godteri hele uken, ikke bare lørdag/helg, raketter hele romjulen istedenfor å vente til nyttårsaften etc....sånn er det bare. Men fryktelig irriterende for de som plages av smellene, bl.a hunder og små babyer. Det kommer sikkert til å smelle et par dager uti januar også... Godt nytt år forresten til alle nybakte mødre :-)
Gjest_1001 Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Er det ikke kun på nyttårsaften det er lov til å fyre opp raketter da? Bare å si ifra til han, og hvis han ikke kan ta hensyn så siar du at du kommer til å ringe politiet hehe, veldig drastisk da.... :P:P:P
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 her og har det smelt i ca en uke nå,Veldig irriterende.er ikke så nærme at guttungen våkner,men har en hund som nesten ikke tør å gå ut lenger.Smeller både dag og kveld her...
Hoppetussa Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Huff ja, den skriver jeg også under på!!!
prince and princess brud060609 Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 er kun lov og sende opp raketter på nyttårsdagen mellom et klokkeslett utenom det må man søke om lov. kan melde folk som holder på sånn de får bot om de blir tatt på fersk gjerning.. som samboeren min gikk bort til noen som bor et stykke bort i gata og sa jeg jobber i brannvesnet og du vet det du gjør er ulovlig ja svare mannen stille også siden det har vi ikke hørt en lyd fra de..
Gjest_1001 Skrevet 29. desember 2006 #11 Skrevet 29. desember 2006 Hehe, jævlig bra da Her har det faktisk ikke vært en eneste rakett oppskutt i år, men så ligger vi litt i ingenmannsland, dvs at det ikke er så mange hus her... har 2 naboer, resten er det ca 200 meter til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå