fikk prins 11.01.07 Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hei jenter..... Lurer på om det er noen her som har erfaring med å få ofte hjertebank...det er skikkelig ekkelt og kommer som regel i forbindelse med kynnere...har iløpet av hele dagen og gårsdagen hatt skikkelig hjertebank..det dunker skikkelig i brystet og jeg føler meg litt uvel.. Håper ikke dette kan ha noe med høyt blodtrykk og gjøre..blodtrykket mitt hadde nemlig steget forrige uke..(ikke for høyt da..men høyere enn tidligere) og jeg kjenner litt press bak øynene..Hmmmmm??flere??
fikk prins 11.01.07 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2006 dytter jeg...føler meg ikke helt bra liksom...presser fælt bak øynene...please svar hvis du/dere har erfaring med dette..........
cec26 Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Hei:) jeg har vært plaget med hjertebank i mange år... har vært å sjekket det opp to ganger.... ikke noe galt med hjertet mitt... Jeg har også høyt blodtrykk nå på slutten, er sykmedlt pga dette nå... Men det legene har sagt til meg er at hjertet bare slår fortere... og at det ikke er noe farlig, men at det kan være et tegn på at du er sliten eller stresset....
fikk prins 11.01.07 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 Det er sikkert bare det at jeg er sliten etter alt styret med jula...har hatt gjester alle dager frem til nå...så idag var det deilig å være hjemme å slappe av helt...vi får se det an litt tror jeg..hvis jeg føler meg like elendig imorgen burde jeg vel egentlig få sjekket blodtrykket mitt iallefall..takk for svar =0)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Jeg får "hjertebank" av og til i løpet av dagen. Har tidligere hatt skikkelig hjertebank(en god stund før jeg ble gravid, da var jeg kjempe stressa, men det er ikke så ille nå), men nå er det litt annerledes. Akkurat som det dunker ekstra, eller nesten som å føle seg nervøs... det kan komme når jeg sitter avslappet i sofaen og ser på tv. Spurte legen på svangerskapskontroll, hun trodde det kunne være fordi jeg var sliten ol pga jobb, jeg skulle si i fra hvis det forandret seg. Blodtrykket mitt er perfekt så det har tydelgvis ikke slått ut der. Jeg hadde tatt en tur til legen, du nevner jo press bak øynene, og høyere blodtrykk. Bedre å å gå en gang for mye, enn for lite!=) Andre som har erfaring?? Skulle gjerne hørt andre med lignende erfaring....=)
åsså jeg da :=) Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 har ikke vært plaget med høyt blodtrykk, men får hjertebank og kaldsvetter hver gang lillegutt snur på seg inni der... dette er flere ganger for dagen.... har egentlig bare tenkt på at han sikkert trykker og presser på no inni der.... er helt forferdelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå