Mamman til Christiane Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hun er 7,5mnd. Vil ikke ha mat om dagen. Grøt er helt pyton og kniper igjen munnen. Middag sklir ned og melk er kjipt. Hadde 38.5 i temp i går kveld,37.5 i kveld. Fått 2 tenner nede forløpig. Men hun hadde god matlyst og var i fin form når hun fikk de. noen tips til hva jeg kan gjøre? For tidlig å begynne med brød?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Hei, Minstemann er nå 8 1/2 mnd og var slik som du skriver for en mnd siden. I 2 uker fikk eg ikke i han mye mat. Grøt ville han ikke ha. Begynte med brød og han storspiser. Idag spiser han alt det vi spiser - brød, pålegg, frukt, middag etc. Kuttet ut grøt. Han er så ulik storebroren. Han er idag snart 4 år og har alltid vært småspist. Så hadde litt erfaring. Stresset mye med eldstemann, men fann fort ut at han får det han trenger - han er jo kjempefornøyd. Prøv med brød, småbiter. Lykke til!
snull Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Neida.....prøv med brød med leverpostei(vet noen bruker makrell i tomat,smøreoster også) som du kan bløte med mm/mme..,så blir det ikke sååå vanskelig å svelge Har hatt matnekt her også, ikke godt å si hva det kommer av, men jeg har heller ikke like god matlyst hver dag!!
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Det går jo kanskje å bløte opp brødet hvis hun ikke er helt klar for brød som det er. Det er så forskjellig fra unge t unge. Men man finner jo ikke ut om hun er klar for det før man prøver heller da. Men når min ikke ville spise grøt så tilsatte jeg jordbærsyltetøy. Trappa ned på det etterhvert, og nå spiser`n grøten vanlig igjen.
Mamman til Christiane Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2006 Tusen takk for svar da skal jeg prøve litt brød:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå