Gjest Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Vi hadde det i en periode. Gikk fint det. Smukkene blir litt ekkle men....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Setter det ikke ekkel smak på melka da? Sånn at i verste fall vil ikke barnet ha melken fordi h-n er redd det smaker rart? bare spør:)
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Jo, jeg synes absolutt det satt ekkel smak på melken. Men det gikk ned på høykant her i alle fall... men det er godt mulig vi hadde veldig flaks...?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Men så skal det sies att mme smaker ikke godt i utgangspunktet heller da:)
Benni-min Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Jeg bruker collett, og den er tilsatt omega. Da trenger man ikke gi tran. Fikk iallefall beskjed om det hos hs. Men jeg gaar ut fra det kan blandes i melka.
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Bare en liten ting... Hvis man har barn som gulper en del, setter det flekker på klærne:( Med NAN trenger du heller ikke gi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå