ღventer på lykkelitenღ Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 EL på dag 25?? Har 32 dagers syklus(ustabil) venter mens rundt den 3 jan.Har ikke hatt el denne mnd.I går hadde jeg strekkbart slim.Skjønner ingenting jeg.Noen?
Tasselur Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Mnja, har aldri testa for el, men forrige gang kom det endel slim på dag 23, (28 dagers syklus). Synes det var seint, så vet ikke om det var el eller ikke?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 du har ikke bare bomma på el da??att du har hatt den men ikke fått testa da??
Tasselur Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Hva er egentlig det seneste man kan få el? Hvor mange dager før tr, altså?
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 hmmm nei har ikke merka noe denne mnd som tilsier at el har vært...pleier å kjenne det på ene sida.Har hørt om at kroppen kan prøve å få til el men ikke sluppet egget.Kan jo også være at el ikke kom denne mnd.det skjer av og til det også.Men var bare så merkelig med det slimet i går....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 men el kan jo være forsinket.,.,.det kan hende du hadde el i går, eller i dag,.. forrige mnd var jeg forsinket men tr 3 uker, og da er det jo el som er forsinket.. det kan jo være det kroppen din har prøvd på i går da:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 tror det er 11-14 dager mellom el og tr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå