Gå til innhold

d vitamin dråper eller tran?


på tide å prøve?

Anbefalte innlegg

hva gir dere? jeg er litt skeptisk til tran da det har vært så mye snakk om tungmetaller. selv tar jeg udos choice og regner med at det går over i mm som alt annent? så da tenkte jeg gi d vit. dråper til poden. kanskje jeg kan gi han udos og når han blir lit større? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ble anbefalt tran av helsesøstra som var her.. var vist noe i det som som det ikke var i dråpene. å vi skulle begynne med det når hu var 4 uker.. ga litt til lille frøkna da hun var 4 uker og det gikk greit. men hun fikk så veldig vondt i magen etterpå stakkars, magen var ikke helt vant til det nei... så tenkte jeg skulle vente til hu var 6 uker.. å det er hu jo til lørdag alt.. hjelpes som tiden flyr.. får begynne med det på nye året tenker jeg.. så får vi tåle litt mageondt...

 

Har ikke hørt noe om tungmetaller jeg, de hadde vel ikke anbefalt det hvis det ikke var bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal gi han d dråper.. har ikke hjerte til å gi han tran..

misforstå meg rett, men jeg klarer ikke smaken eller lukta sjøl, så da blir det slik.

vet jo at han har godt av det, men klarer ikke få meg til å gi han tran.

håper og tror at d dråpene holder lenge!!

det gikk bra med 1. mann, så det går nok bra med denne også!! ;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bi d vitamin dråpa hær å... prøvd tran med storesøstra... va et gris utn like... d lille som kom inni munnen spøtta ho ut... gikk over tel d vitamin dråpa og det gikk kjempe bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet ut tranen med Biovit med forrigemann... finnes det fremdeles, tro?

 

D-vit.dråper.. hvor kjøper man det? Vanlig dagligvarebutikker? Helsekost? Apotek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, snuppa! :-))

Søren at jeg ikke tenkte på dette da jeg var på apoteket i dag!

Nurket var 4 uker i går, så nå er det jo på tide med litt d-vit...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, da kan jeg jo bare slappe av, hehe :-)

 

Men du har vel hørt hvordan det er med 3.gangsmødre. De er overhysteriske og gjør alt etter boka. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...