Gå til innhold

Noen her som har spontanabortert? Håper dere hjelper meg


Prinsesse Sophia

Anbefalte innlegg

Mistet min lille i dag snart 7 uker gammel, noe av det verste jeg har vært med på "fødte" den i dag på toalettet til bærum sykehus.

Jeg og min samboer har prøvd nå i over 1 år og lykken var fantastisk når den viste 2 streker. Har ikke mere tårer igjen nå.

 

Det jeg lurer på er om jeg nå har større sjangs til å bli gravid eller er det like sannsynlig at det tar 1 år til før det skjer noe?

 

Og har jeg større sjangs for å miste flere ganger?

 

Håper dere vil hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff stakars deg da..(sender en trøste klem)det er litt større sjangs for å bli gravid rett etter en sa, det fikk vertfalt jeg beskjed om...

du har nok ikke noe større sjangs for å miste nei,,..,det er ikke så veldig uvanlig å miste en gang i løpet av livet, da jeg var på sykehuset sist jeg mista sa de att ca 80% mister en gang..enten uten att de vet det, eller att man vet de,..

men ikke tenk nå på det,..lykke til med prøvinga, så sitter den neste gang skal du se;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Er helt uten ord her.Eneste jeg kan si: Jeg vet hvordan det kjennes.

Bruk til på hveradre og snakk og gråt sammen.

 

Over til fruktbarhetsspm: jeg har nå selv hatt en runde med flere sa, og har blitt veldig raskt gravid igjen.

viser seg at jeg hadde hormonforstyrrelser som gjorde det umulig å beholde, så ikke frykt det samme selv hvis dere blir raskt gravide igjen.

alle legene sa til meg at så fort alle tegn til blødninger og farget utflod var borte, så var det bare å kjøre på igjen.

og JA, man er mer fruktbar. Noen har til og med en del hormoner igjen rundt el tidene som hjelper egget lettere med å feste seg.

 

Det er bare å kjøre på :) så sitter den nok snart igjen skal du se

 

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vil først si at jeg føler me deg, jeg mista selv i uke 10 for ett år siden, og selvom det ikke var planlagt graviditet så var det grusomt for det... ett halvt år seinere blei jeg gravid igjen selvom jeg brukte p-ring.

har hørt nå i ettertid at man kan ha lett for å bli gravid etter en spontanabort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

En trøsteklem fra meg også. Det er forferdelig vondt å oppleve en spontanabort.

Jeg mistet selv i uke 4, og syntes det var fælt. Legen min sa at vi kunne prøve igjen så fort vi følte oss klare for det, og jeg ble gravid på første forsøk. Er idag 8+4 og optimistisk =)

Legen min sa også at det ikke var større riskiko for å miste etter en spontanabort.

 

Håper du har et godt støtteapparat rundt deg som kan hjelpe deg gjennom dette.

Føler med dere begge to!

 

((klem))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...