Gå til innhold

Innbiller meg at jeg kjenner spark jeg..


Lillegull,2 på jorden,1 engel

Anbefalte innlegg

Men er vel i tidligste laget?? Legen mener jeg er ca 11 uker på vei, men dette er ikke sikkert før jeg har vært på ul etter nyttår..

 

Sikkert mer min innbilning og ønsketenking, men koselig likevel da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke umulig... de sier at første gangs kjenner det fra uke 16-20 men at flergangs kan kjenne det tidligere... jeg kjente det i uke 15 med første mann... lurer på hvor tidlig sparkene kommer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja med førstemann kjente jeg "fiskeboblene" ca i uke 15 jeg også.. Kan det virkelig være det? Jeg kan jo være mer enn 11 uker på vei også da....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke godt å vite,men dette vet du best selv egentlig:)

 

Gleder meg kjempe masse til sparkene kommer jeg også,men akkurat nå er bekkenløsning mitt daglige helvete!! huff håpet det kom litt senere denne gangen,fikk bekkenløsning i uke 24 sist,men nå kom det i uke 8 gitt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt mulig tror jeg, la ut en tråd på 2.tri om det samme fordi jeg mente å merke liv jeg også og ville høre om andres erfaringer. Fikk flere tilbakemeldinger på de som hadde merket dette i uke 11.

 

Jeg er i uke 12 (starter på uke 13 i morgen), og har merket små "dult" i en ukes tid. Kan vel neppe kalles spark, nurket er jo bare 7 cm :-) Men jeg er ikke i tvil nå om at dette er nurket jeg kjenner rører på seg. Det er min nr. 2, med førstemann merket jeg det vel rundt uke 17-18 mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Er ikke sikkert det er ønketenkning eller innbillning. Det er jo du som kjenner dette,og da er det sikkert riktig. I mitt forrige svangerskap (tvillinger) mistet jeg alt jeg hadde i hendene av overraskelse,da jeg plutselig kjente bevegelse allerede i uke 9. Trodde nesten ikke det var sant,men legen sa det var mulig,og det bare fortsatt så det var nå det det var. Jeg gikk å trodde jeg måtte vente i mange uker til før jeg skulle få kjenne noe,så det var jo supermoro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja å kalle det spark er vel å ta i litt ja..=)

 

Men kjenner noe ja, hadde helt glemt hvor deilig den følelsen er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...