Gå til innhold

Spasere og kjenner strekk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..i underlivet/musklene nedentil....Syns det er utrolig tungt og vondt å gå...Hva er det..? Det kan ikke være bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også smerter av å gå, men rett på undersiden av magen, på tvers hvis du skjønner. Kjennes ut som "hold" eller "sting", som når man trener rett etter å ha spist. Går jeg langt eller i ulendt terreng blir jeg øm på framsiden av hoftene, nedover lysken. Jeg har visst bekkenløsning sier legen min, men jeg er ikke sikker selv. Ville tatt det opp med JM eller lege neste undersøkelse...

Skrevet

Jeg har det samme.Jeg kjenner denne strammingen/strekken hele tiden, men har det kun på høyre side fra ca hoftekammen og ned i underlivet. Er veldig vondt og blir værre når jeg tisser. Var hos legen for 2 dager siden, da var jeg sikker på at det var blindtarmbetennelse og det som værre var. Det viser seg etter at legen eliminerte bort alle andre ting at jeg har strekk i ligamentene( De båndene som holder livmoren på plass). Hos de fleste kjennes det som små stikk nå og da, men andre(som meg) blir hardere rammet og får veldig vondt. Jeg har problemer med å gå, dusje, ta på sko osv.. Er værre om morgenen enn utover dagen. Fosteret vokser fortest mellom uke 16-20 og derfor kommer disse smertene nå. Jeg er i uke 18. Legen sa at etter uke 20 vil det bli noe bedre, men hun regnet med at jeg ville ha problemer med dette gjennom graviditeten. Må kanskje regne med å få det på venstre side også. Hun sa at disse smertene er nedvurdert i forhold til BL og ofte tom forvekslet med det.

Det finnes ingen behandling for det, men jeg har nå tenkt til å prøve akupunktur uansett.

Skrevet

Hvis det gjør vondt å gå, er det muligens BL.. Hos meg sitter smertene rundt hofteområdet og nedover ved skrittet, Det kan føles som benet går ut av ledd hvis man vrir det utover. Det kan også verke om kvelden hvis man har gått mye..

Skrevet

kanskje det er strekk ja. har selv fundert på hva dette kan være. kjennes ut som hold på begge sidene ganske langt nede. Men smerten kommer bare når jeg er ute å går, og som regel går det greit når jeg går litt saktere. samme som dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...