kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hei allesammen! Ikke vært her på en uke! Har det skjedd noe nytt? Hvem er gravid? Noen som vil oppdatere???? Juleklemmer!!!!!!!!!!!!!!
Hilsen Aud Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 velkommen tilbake:) Føler ikke at det har vørt den store babyboomen her i jula. IKM uke 52 har vært en dårlig deal så langt... men der er jo enda noen dager igjen av denne uken og der er noen som holder tanta unna enda )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Takker for det Happy!!! Hatt en fin jul?
Hilsen Aud Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 jau jau, en helt vanlig jul her hjemme. Det som er litt kjipt med julen er at når man har fri så har man alt for god tid til å drømme om baby og kjenne etter symptomer. De allerede lange dagene mellom EL og IKM går ENDA sendere. Phu... Håper du koste deg i Ålebyen
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 Jo var greit å være "hjemme" i Ålebyen, men er kjempeglad for å være tilbake i bergen. Skal bare slappe av og besøke familie her :-) Jeg er også i de ventedagene, men har ikke hatt tid å tenke på det, og det er deilig!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Jul hos mamma og pappa i år Kjempekoselig det Så passa jeg gudbarnet mitt 1.juledag (tenkte det kanskje hjalp på en spire?!?) men neida, tr dukka opp som ei kule morgenen 2.juledag men ser fan meg ut til at jeg snart er ferdig allerede så nå er det bare å satse på at det blir en oktober baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå