Gå til innhold

Oppdatering fra meg :)

Anbefalte innlegg

Kjapp oppdagering: var hos jordmor idag. Hun ville sjekke meg pga maseriene som kom støtt og stadig under hele konsultasjonen. For å sitere dama: "det er lenge siden jeg har kjent en SÅ moden livmortapp"... den har visst flata helt ut og jeg har 1cm åpning. Akkurat det med åpninga er ikke så mye å tenke på i og med at jeg er andregangs, men posisjon og modningsgrad på tappen gjorde at jm mener jeg kun har et par dager igjen... spennende altså :)

Uansett - jeg er fullstendig avslappet og rolig, jeg skal nyte det siste av jula og nyttårsfeiringa, og hvis knøttemor melder sin ankomst så får hun bare komme. Tror ikke jeg kommer til å bli HELT klar for dette uansett, så jeg setter meg like gjerne rett ned og venter, med gløggen innen rekkevidde, og bretter sammen de siste nyvaska babyklærne :)

PS: det var faktisk verken ubehagelig eller vondt å få sjekka åpning/modning... men det KAN jo være fordi det var flata såpass ut at hun kun trengte å putte inn et par fingre og ikke grave rundt der inne...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7574081-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja ja da er ikke jeg med i veddemålet lenger. Jeg tippet den 27.desember på deg :) Det blir no spennnede og se om det er nyttårs barnet som kommer med deg ;) Ønsker deg i allefall masse lykke til og venter spent på å høre når det skjer noe.

Jeg går bare rundt og venter - termin om 8.dager gleder meg masse til den lille kommer...

God nytt år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...