luana Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Min sønn er 6 og en halv uke gammel og siden i går har han hostet og nyst en del, han har ikke feber, men ligger på grensen til det 37,5 Er det for tidlig å bli forskjøla? Jeg spør fordi andre bedrevitende av den eldre garden mener det er unormalt .
yasmina Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Nei, de små blir også forkjølet. minsten her var bare noen uker gammel første gang han ble syk.
Amabolla Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 På HS sa de at babyer kan bli forkjøla de og-så det er nok bare det. Så lenge tempen er under 38,matlysten er på topp og nok våte bleier så er nok alt heilt fint:) Mi si har hostet og nøset jevnlig siden hun ble født og når jeg sier det til HS så løfter de ikke ett øyenbryn på det en gang:) Det er jo bare å høre med helsestasjonen hvis du lurer:)
Antoine Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 T var forkjølet i flere uker på den alderen. Han ble fullammet på den tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå