vårli Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 ??? har ikke nok melk, ikke hatt det fra begynnelsen,, jenta mi er 3 uker,, må gi tillegg,, når jeg pumper meg kommer det bare 10-15ml tilsammen på begge bryst... gir tillegg etter amming
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Gjorde det jeg også, nå har jeg nok :-) Så om jeg var deg så ville jeg forsatt med å gi tillegg etter amming! Så kommer det seg nok skal du se :-) Var veldig påpasselig at han fikk tømt brystene odentlig før jeg ga tillegg da!
vårli Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 så da finnes det kanskje håp... er i grunnen litt lei av å vente på at melken skal "komme".. Hvor lenge tok det for det?? hva gjorde du??
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Jeg drakk ammete en periode, det hjalp veldig på produksjonen da jeg trodde det gikk rett vest! Så er det vktig at du ammer/pumper om natten! Har du perioder der det går lenge mellom amming så pump! Viktigste av alt er vel nok søvn og at en har det godt selv og ikke stresser :-) Stresset veldig med denne melka, men tok meg selv i nakken da jeg viste at man kan miste melken! Er et styr, men det kommer seg :-) Lykke til ;-)
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 jeg "mistet" melken nå for en liten stund siden da jeg begynte å jobbe igjen. mi var da nesten elleve mnd. så jeg begynte å gi mme, orket ikke begynne å pumpe og styre med det. men ønsket fortsatt å amme, selv om det kanskje ble med kosen. etter litt hadde jeg friuke, og jeg og lillemor gikk hjemme og koste oss, og jammen kom ikke melken tilbake igjen!!! så senk skuldrene og ikke stress, amm først og gi mme. pump deg gjerne, det er jo tidlig enda. kos masse og tilby brystet ofte, så skal du se du får melk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå