♥Cherrypie♥ Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 hei! jeg er i beg av uke 31 nå å lurer på hvordan magen deres vokste fra da ca og frem til uke 38? Vokser den kjempefort eller?
selfangerkjerringa Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Min var pansersvær allrede i uke 31, så jeg tror egentlig ikke den er blitt stort større faktisk... ligger bilder ute på albumet mitt hvis du lurer.
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Har ikke merka noe særlig forskjell fra uke 30 til nå 35+2,men den har sunket ned litt. Er jo veldig forskjellig hvordan man vokser noen i rykk og napp,andre mye i begynnelsen og noen mest på slutten,det er nok veldig individuelt.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 jeg hadde sf mål på 31 i uke 32 og nå i uke 36 var det på 37!!!!!!! Så hos meg har det vokst endel kan du si....................Men jeg føler magen har vert lik hele tiden jeg....hehe selv om den seff ikke har det ;)
Vikki ;o) Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Min vokste kjempemye de siste ukene!!!!! I uke 38+0 hadde jeg SF-mål på 44, og da hadde det steget med 6 cm på en uke, så det gikk veldig fort!!! Men jeg fødte i uke 38, så det gikk greit;o)) Hvis ikke hadde jeg sikkert eksplodert;o))) Men tror det var måten babyen lå på som gjorde utslaget. Var stor hele tiden, men fikk sånn tutemage på slutten, og da ser jo det verre ut enn det er, sier de...... Selv om jeg syntes det var jævlig;oD
selfangerkjerringa Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Nå trenger jo ikke sf-målene ha særlig mye med utseendet på magen å gjøre. Jeg har vært midt på gjennomsnitt-streken helt til de siste ukene nå, men siden jeg ikke er særlig lang, har kort, svai rygg og framoverliggende livmor, så har jeg sett høygravid ut siden uke 20 eller noe. Leiet til knøttemor påvirker også utseendet til magen. Bakfra ser jeg ikke gravid ut, mens i profil er jeg en vandrende prevensjonsreklame.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 hehehe prevensjonsreklame......den var god;)
selfangerkjerringa Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 øyh - har du sett bildene? Søstra mi på 18 har aldri vært så nøye med å ta p-pillene som nå, hehehe
Bea80 & Gullgutten Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 hehe, var inne å såg nå, fin mage;)
selfangerkjerringa Skrevet 28. desember 2006 #11 Skrevet 28. desember 2006 tackar og buckar Godt med litt komplimenter når en holder på å tippe 100kg og er veeeeldig fødeklar rent fysisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå