Gå til innhold

Hei, jeg lurer på noe =)

Dolly Duck

Anbefalte innlegg

Vi hadde vår 3. abort i går (MA med utskraping i uke 9). Første aborten var en MA i vår i uke 10, deretter en SA i uke 8 i sommer, og nå altså MA igjen.

Etter den første utskrapingen i vår, blødde jeg nokså mye i nesten to uker, så var jeg ferdig med det, og fikk el 14 dager etter utskrapingen (og mens etter 28 dager).

Da vi hadde SA blødde jeg også nesten et par uker, og el kom etter nokså nøyaktig 14 dager (og mens etter 28 dager).

Etter utskapingen i går, blødde jeg litt rett etter at jeg våknet fra narkosen. Byttet bind da jeg skulle hjem og har ikke blødd en dråpe etter dette. Har ikke vondt heller. (embryo hadde stoppet opp ved ca uke 5-6)

Det jeg da lurer på er:

Har noen hørt om utskaping uten blod??? (høres kanskje kjempeteit ut å spørre om dette, men jeg lurer jo fælt nå da...)

Burde jeg kontakte sykehuset, eller er dette helt normalt? I papirene vi fikk med oss, står det at det er normalt å blø i 2-3 uker etterpå...

Håper noen har noe fornuftig å si til oss =)

Fortsetter under...

Det var kjempetrist å lese at det ikke gikk bra denne gangen Dolly Duck! Forstår engstelsen og skuffelsen når det ikke går.

Etter at jeg hadde utskraping (MA uke 9) så blødde jeg bare litt rett etterpå. De neste 1-2 døgna kom det ingenting, hadde heller ikke smerter. Så kom det litt blod i et par dager (men veldig lite). Jeg ringte til gyn.avd da jeg var engstelig på grunn av at det blødde så lite, men de beroliget meg og sa at det var helt ok, da hadde de sikkert fått med det meste ved utskrapningen. El ble ca en uke forsinket og jeg ble gravid med en gang igjen. Endte dessverre med en tidlig spontan-abort (uke 5) blødde da nesten som en vanlig mens, men el ble også forsinket en uke etter dette. Nå er jeg i 2. pp etter sa og el kom til riktig tid. Så nå håper jeg at jeg ikke får se TR på veldig lenge. Men da får hun jammen holde seg borte i over 9 mnd!

Håper inderlig at det går bra med deg videre! Håper 2007 blir annerledes. Den dagen du sitter med et lite nurk i armene vil det likevel ha vært verdt alt det vonde du nå har gått gjennom.

Trøsteklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...