Gjest Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 17.desember kom jnten min til verden, to uker før terminen. Hun var berre 1879 gram og 44 cm lang. Vi kom hjem på julaften etter 8 dager på sykehuset. Hun sliter med å holde på temperaturen, samtidig som det er litt vanskelig å få mat i henne. Grunnen til at hun var så liten er fordi morkak3n viste seg å være ute av funksjon. Ellers var det mange komplikasjoner under fødselen, heldigis endte allt bra.jeg skal prøve å komme med en fødselshistorie, men det blir ikke nå. Det er helt utrolig at jeg endelig har ett lite barn etter at vi begynnte å prøvei 2004. Tenk at jeg skulle få oppleve å bli mor
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Gratulerer med jenta. Kan heller ikke skjønne at det endelig er min tur til og bli mor dette har jeg venta lenge på.... LYKKE TIL med jenta og kos dere masse!
*littlå* Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 GRATULERER!!! Tenkte akuratt på deg idag :-)
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Gratulerer så mye med jenta di:)
Mille-k Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 gratulerer så mye, godt at alt endte så bra.
Candy girrrl Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Gratulerer såå masse med jenta di! Husker nicket ditt fra Bli Gravid. Var det ikke en gang en felles bønn for Tryne, at nå måtte spiren sitte? ) Godt å høre at det gikk fint, selv om det ble litt komplikasjoner. Gratulerer som mor!
3guttsmamma;) Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Gratulerer så masse... Håper min kommer snart også..er 10 dager over no...
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 Jo, det var visst noen som startet en felles bønn en ganng. Nå har endelig drømmen blitt oppfylt, men veldig skummelt å tenke at den lille kunne vært dø i magen pga lite næring. Flaks at alt gikk som det gikk
corleone Skrevet 29. desember 2006 #11 Skrevet 29. desember 2006 Veldig, veldig kjekt det gikk bra! Trodde du hadde kontroller oftere slik at sånne ting kunne blitt fanget opp tidligere. Skummelt å tenke. Treffes kanskje på dinbaby, desemberklubben når forholdene har begynt å ordne seg for deg og babyen. Går nok bra, skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå