@stronauten med 3 små Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Har visst glemt hvordan det er med egg, jeg! Kan de begynne med det nå når de er 12 mnd? Gutten min sikler på det meste av mat han! :-)
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Jenta mi har spist egg siden hun var 12 måneder og det gikk helt fint det iallefall..
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Jeg spurte på helsestasjonen om dette når gutten vår ble 12 mnd. De ba meg prøve først med eggehviten, og hvis han ikke fikk reaksjon på dette (vondt i magen/utslett) så kunne jeg prøve med gulen og. Dette gjorde jeg, og han tålte det fint ) Lykke til
Curly-mor :) Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Vi har også testa egg, men det gikk ikke bra! :-( Hun hovnet opp i lepper, tunge og svelg, så fikk kastet innpå litt allergimedisin, før vi ringte legevakta og kjørte i full fart dit opp! Heldigvis virket allergimedisinen godt nok til at legen slapp å sette adrenalin-sprøyta han sto klar med når vi kom *letta* Blir ikke egg på den frøkna før hun har passert 3 nei... Så skal du prøve, så begynn med hvitten! Lykke til! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå