*panama* med to søte små Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 ..Hei og God Jul til deg;o) Hva viste testen denne måneden da??
melkekua™ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Ikke meningen å blande seg inn her altså! Dytter denne opp for deg jeg *panama* ) Prøver selv å få tak i Yaddaline! Men siden jeg har deg her *panama*, hvordan er det med deg? Lenge siden jeg har sett deg her inne! Har du kanskje fått en spire i magen du? Ønsker dere begge et riktig godt nyttår dersom jeg ikke ser dere før det gamle året ringer ut )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Hei, tittei ) Neida, tanta kom på besøk helt "på klokka" 2. juledag - blæh! Men følte det på meg, og tempene var ikke akkurat skyhøye heller, så det ante meg egentlig. Hmm, men men da får vi satse på oktober/november i stedet :oD I det optimistiske hjørnet i dag )
*panama* med to søte små Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2006 Hei! Emblamamma:Så hyggelig og bli husket på ;o) Ja,jeg har fått spire i magen og har kommet til uke 15 allerede.Håper og se mange kjente fjes på "barnimagen" snart!!!!Sender masse babystøv. Er ikke så ofte innom her,men MÅ liksom innom innimellom for å følge med dere her inne også da vettu;o) Yaddaline:Åh,så dumt..Men bra du er optimistisk!!;o) Jeg fortsetter og sende alt jeg har av babystøv!!!!!!Har selv bursdag i november og det er en fiiiin måned det også;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå