Gå til innhold

Hvordan er det med vekta damer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her renner kiloene av, en etter en. Hadde ikke trodd det like etter fødsel, da jeg fortsatt lå på 10 kg+ (4-5 kg forsvant under fødselen). Nå har jeg kun 3 kg igjen til vekta jeg lå på før svangerskapet. Ganske utrolig hva som kan skje med en kropp på 3 uker.

 

Nå gjenstår bare å trene opp "noe" slappe magemuskler...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk opp 12 og er nå gått ned 15 kilo. Det er nesten litt merkelig. Bortsett fra magen så passer jeg klær fra to år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er... Her renner ikke kiloene av for å si det sånn.

Får ikke på meg en bukse, så tasser fortsatt rundt i gravidklærne mine. Overhode ikke noe allright. Har lagt på meg noe utrolig rundt hoftene og rompa...

Hvis det ikke forsvinner veldig raskt må jeg vel bare inse at jeg ikke vil komme inn i klærne jeg hadde før og invistere i nye bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gådd ned n særli trur æ.. vekta vårres e ikke heilt go... så i følge den har æ gådd ned over tjue kilo... hihi... e ikke i nærhetn a å stem... tippa æ har gått ned fem kilo eller nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned kun 4 av 14 kilo i løpet av en måned. Og det var jo knapt babyen...

 

Men det er faen ikke rart...trøkker i tryne dagen lang og er full av vann ;-)

 

Er ikke så veldig bekymret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide 71 kg føre graviditeten gikk opp til 86 kg . nå to uker og tre dager etter ks er jeg nede i 67kg. den amminga setter fart på forbrenninga mi jaffal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ei uka etter fødselen va æ på det samme som før æ blei gravid...La på mæ 18 kg under svangerskapet...Blei nesten litt "redd" da æ så på vekta...Trudde ikkje det skulle gå så fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil gått ned 11kg, skal ned 5kg til så er jeg fornøyd :) men mage/lår/rumpe trenger en real oppstramming!!!! føler meg ikke lekker akkurat =/ INGEN klær som passer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør ikke og stå på vekta... tror ikke at jeg har mistet så veldig mye... magen henger på knærne og hoftene og rompe er like stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 9 kg- men jeg la på meg 20 da, så jeg har massssse å ta igjen:-/ ingen klær passer lenger, og jeg orker ikke gå i gravidklær- så nå skal jeg ut å handle meg litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten er et sørgelig kapittel, selv om jeg har gått ned ca 12 kg siden jeg var gravid. Likevel har jeg lagt på meg så mye at jeg fortsatt går i gravidebuksene mine. Ikke særlig kjekt. I dag er dag nr. 2 på Grete Roede. Er så dårlig i bekkenet mitt at jeg ikke får trimmet så mye.. så vi får se om jeg kan klare å gå litt ned uten så mye trim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide 58 kg ved graviditetens start, og veide 69 kg ved fødsel.

for 2 uker siden (4 uker etter fødsel), veide jeg 56..

det er nok amminga som gjør sitt.. jeg fullammer, og dte har kanskje noe å si?? jeg vet ikke..

nå skal jeg begynne å trene magemuskler, for magen er slapp :)

det er litt synd at det skulle være så dårlig vær, for ellers så hadde jeg gått flere turer ute..

men det kommer seg nok det også!! :)

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 75 når jeg ble gravid,og veide 78 ved fødsel(gikk først ned 7 kg de første 3 mnd). Nå veier jeg 65 kg, 3 uker etter fødsel=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 uker etter fødselen har jeg gått ned ca 12 kg. La på meg 25 kg til termin, og sikkert enda mer de 12 dagene jeg gikk over og trøstespiste sjokolade og kroppen ble full av vann... Ble keisersnitt på meg så magen er fortsatt hoven og de kjipe gravidklærne må brukes flittig, skikkelig hat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dager siden fødsel...

gikk opp 32,5kg

har nå gått ned 11kg (ikk ned 1kgsiden i går bare ;)

men har fortsatt vann

kommer inn i buksene som ble for små en gang i 8.mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

la på meg 1 kg under svangerskapet og har gått ned 13 kg, bonus kaller man det:-) men nå hadde jeg endel for mye fra før så det gjør ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 20kg under svangerskapet, og 10 av di er borte to uker etterpå:)

Håper vel egentlig at ikke alle kiloene forsvinner med det første. Veide kun 50 kilo da jeg ble gravid, og håper jeg slipper å gå ned til den vekta igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Endte med å gå opp 12kg i svangerskapet.

8 av disse kg var vann som kom de siste 3 ukene (fikk svangerskapsforgiftning).

 

8 dager etter fødselen hadde jeg mistet 13,2kg.

Nå 8 uker etter fødselen er jeg 20kg lettere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la på meg 13 kg , fikk lillegutt på lille julaften, veide meg på julaften og da var 9.5 kg vekk:) så har bare 3,5 kg til og gå ned så er jeg på det samme som før jeg ble gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 14 kg under svangerskapet. En uke etter fødselen hadde jeg gått ned 10 kg og der ligger jeg enda (drøye 3 uker siden fødselen). Er hard på sjokoladen nå i jula så det er ikke rart vekta har stagnert litt:-) Kommer inn i de gamle buksene- det er verre med genserene! Har fått litt ekstra mage i tillegg til at puppene er kjempesvære, så alt blir for trangt... Tenker å gjøre en innstas nå på nyåret for å komme ned i startvekta igjen, håper det kommer litt treningslyst og selvdisiplin dettende over meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag gick upp 18 kg och har nu gått ner 12 ( prinsen är 15 dagar ) kommer fortfarande inte i mina gamla kläder och har planer om att motionera bort de sista kilona efter nyår.... Vill inte äta mindre nu när jag ammar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp mellom 14 og 16 kg og hadde etter 5 dager på sykehsuet gått ned 10 av dem - utrolig.

Men siden da har det nok stått stille, har spist maaaaasse i jula og har ikke engang giddet prøve noen gamle bukser.

Veide 10 kg for mye i utgangspunktet før jeg ble gravid, så dermed har jeg fortsatt ca 15 kg som skal av før sommeren.

Må dessverre pga KS vente enda 3-5 uker før jeg kan begynne å trene.

Da skal jeg kjøpe meg "mammakortet" på Oxigeno og trille masse turer ved siden av (nyttårsforsetter) og spise sunt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...