Gå til innhold

Viktoria (Fikk en gutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg bare lurte på hvordan det går med gutten din, jeg?? Husker du skrev om en sår stump... Ser du har nevnt at du ser tegn til tenner i et annet innlegg, så da kommer vel tennene snart og så blir avføringen normal igjen håper jeg... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Ja den såre stumpen er fin igjen. Behøvde ikke bruke plasterspray. Skiftet bleie på han hver time, brukte litt potetmel og zinksalve samt skylte han under vasken. Nå er stumpen fin igjen. Han har sluttet å bæsje så mye *bank i bordet*. Nå fikk han ikke frukt i går eller i dag så nå er det tilbake til det normale: )

Gleder meg til disse tennene er ute, for det har vært utrolig plagsomt for han denne gangen.

Nå har han endelig sovna men har på følelsen av at det blir en urolig natt i natt også.....hehe.

Så hyggelig at du husket på oss da : )

Skrevet

Godt å høre at det gikk bedre! Tenkte jeg evt kunne ha lagt inn spm på ekspert-svar til barnelegen for deg i morgen dersom han ikke var blitt bra...

Funderer på om det er tenner på gang her og, det er en haug med sånne bleier hos oss også. Dårlig søvn, ekstrem gnaging på alt mulig, litt mer sutrete enn vanlig osv... Slitsomt for de små, stakkars!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...