Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hva er poenget med bringebær kapsler? Trodde det var for modningen jeg, så jeg har ikke tatt mine i frykt for å føde før tiden. Men nå ser jeg at noen her tar det for å bli mer tøyelig å ikke rivne. Stemmer dette? Hjelper det mot rivning?
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Modning vet e at det er mange som bruker de for, men hjalp ikke sånn på me ihvertfall. Gikk 6dager over terminen, men tror de hjalp me med å bli mer tøyelig=)
godiva med 3 gull Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Min jordmor frarådet meg å bruke dem, men jeg ble så paff at jeg glemte å kryssforhøre henne. Noen som aner hvorfor de kan være skadelige.. men skal jo bare bruke dem de siste ukene..
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Godiva,for de kan sette igang fødselen for tidlig. Og er jo ikke noe særlig det, er jo det beaste for babyen om den får være i magen til termindatoen=)
godiva med 3 gull Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Ok. takk. Antagelig derfor de ikke skal brukes lenger enn 3 uker før da..
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Klart det er det men om man bruker det de 5 siste ukene så gjør det jo ikke noe,babyen er jo ferdig,kan jo ikke skje noe så fort og det var jo ei her som skrev at hun gikk 6 dager over tiden,og det står jo at man IKKE skal bruke de før uke 35,står også på te pakken at den kan brukes etter uke 35 og da skal det jo ikke være noe farlig iallefall...
helen76 Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 jeg tok bringebær kapsler mot rivning da jeg skulle ha nr 2, og sydde ikke ett eneste sting. Jeg tok det ikke med nr 2 men hadde kun ett par rifter. har for sikkerhets skyld begynnt med dem nå da jeg har termin om en mnd, håper det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå