Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Jeg lurer på hvordan reglene er mhht å kjøpe for over 200,- der? Normalt må man betale tollavgift på klær over 200,- kjøpt i utland, men vet noen om dette også gjelder brukte klær? Er forresten ny her og er i 20 uker på vei i dag. Er 30 år og kommer fra Ski.
flashdancepants Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Hei! Har handlet mye på ebay, om ikke mammaklær ennå. Jeg ber ofte de jeg handler med skrive "ned" prisen om den blir endel over 200,-, og/eller skrive at det er brukte klær i pakka - det pleier de forsåvidt å gjøre uansett. Dessuten har jeg så godt som aldri opplevd at pakker med klær har blitt åpnet og fått gebyr, har gjort femti-seksti kleskjøp derfra. Kan selvfølgelig ikke garantere noe, men min erfaring er iallfall at de ikke bryr seg om noe særlig om pakker som er merket med "used clothes" eller liknende. Lykke til! ps. Er også 30, 20 uker på vei og kommer fra Ski-området.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Oki, høres bra ut. fra Ski området du også!!?? Kanskje vi vet hvem hverandre er da? Jeg er fra Langhus. Har termin 18. mai. (foreløpig, har ikke ultralyd før neste torsdag. terminen blir vel flyttet da.)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Hei! Ja jeg har handlet alle mammabuksene mine (og altfor mye annet!) på ebay! Har aldri betalt toll, og har alltid handlet for over 200,- Velkommen hit forresten! Jeg er 18 uker på vei idag, blir 30 i januar og kommer fra Vestby
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 så bra, da kommer jeg til å handle endel der tenker jeg. Har funnet noe her i Norge, men er absolutt større utvalg i andre land. Iom at jeg er lang, så har jeg problemer med å finne lange nok bukser. Fra Vestby, ja, da kjenner du sikkert en god venninne av meg, Sidsel som tidligere bodde i Smedensvei...
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2006 Hun er 30 som meg og har en søster Bente på 28.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 ja det vet jeg hvem er! Hun red sammen med en venninne av meg før hvis jeg ikke husker feil...
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. desember 2006 det kan nok stemme det. Hun er temmelig hestejente.... tror jeg legger meg nå, jobben kaller i morgen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå