gosnut Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Tenk jeg har gjort unna halve svangerskapet!! Nå går det fort! På tide å tenke på permisjonen kanskje..... Håper alle har hatt en fantastisk fin jul!
storetrille Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Ja, rett over halvveis her også. Du verden så fort det går! Ja, når bør man egentlig levere alle nødvendige papirer i forb med permisjonen...? Tror det er litt ulike meninger ang akkurat det...? Sikkert ok å være ute i god tid dersom man har bestemt seg for hvordan man vil ha det. Lykke til :-D
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Gratulerer:-) Jeg er også halvveis i dag og synes det har gått utrolig fort. Har heller ikke vært noe dårlig og trener som før, bortsett fra håndball som jeg sluttet med i uke 13.
gosnut Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 Grattis med å ha passert halvveis du og : ) Er egentlig usikker på dette med permisjonen jeg og.... Har egentlig ikke tenkt så masse på det for jeg har hele tiden tenkt at det er så lenge til.. Hehe! Men jeg har kommet så langt at jeg har bestilt omvisning på føden!! Sååå flink atte : ) Hvor lenge skal du ha permisjon? Jeg tenker å ta et år.
gosnut Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 Gratulerer med halvveis du og!! Det er en god følelse : ) Så heldig du er som ikke har hatt noen problemer!! jeg ksater fortsatt opp og sliter en del med bekkenet. Men man klager ikke! Det er for en god sak : ) Må si du er flink som trener!! Jeg går en del turer, men det holder for meg... Lykke til videre!!
Bebbies i magen Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Gratulerer med halvveis. Jeg kommer etter om akkurat 2 uker. Det gleder jeg meg til. Det er liksom en liten milepæl i svangerskapet. Jeg må ha noen sånne holdepunkter i svangerskapet for da føler jeg tiden går litt fortere. Er det flere som har det sånn? Evt hva har dere som neste holdepunkt når man er ferdig med uke 20? Bare nysgjerrig jeg Jeg har bursdagen til mannen min som neste holdepunkt. For da har jeg bare 10 uker igjen
gosnut Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2006 Jeg og lager meg sånne mål. Da blir det litt lettere på en måte. Nå har jeg nådd halvveis, så er neste målet bursdagen min og så 100 dager igjen. Lykke til da!!!!
Bebbies i magen Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 Ja 100 dager er kanskje litt nærmere enn uke 30 Det er jo bare 54 dager igjen til 100 dager for meg siden jeg er i uke 19 nå. Da sier jeg først 100 dager, så bursdagen til gubben
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 Å gå turer er jo også kjempefin trening. Tror det har litt å si hvordan man trente før man var gravid også. Tror bare det er dumt å begynne med masse tøff trening i graviditeten om man ikke er vant til det. For meg tror jeg nok formen hadde vært dårligere om jeg ikke hadde trent, er vant til å trene 5-6 ganger i uken og prøver det nå også. Uff håper ikke jeg får problemer med bekkenet, men det er som du sier..det er nok absolutt verdt det alikevel. Dette er min første og jeg er kjempe spent. Har ikke vært på ultralyd ennå, men skal 4. januar. Litt sent synes jeg, men jeg kjenner spark så jeg vet iallefall at det er liv. Men det er nok noe annet å se vidunderet:-) Ha en fortsatt fin romjul:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå