Cerebro Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Jeg var hos legen på tirsdag og da sa hun at jeg hadde en cm åpning, men sa samtidig at dette kunne ta en uke eller to fremdeles. Nå sier "alle" rundt meg at da kommer babyen iløpet av noen dager, at man ikke burde gå for lenge med åpning og at om jeg bare går/trimmer litt så er fødselen igang.. Jeg hadde veldig løs mage igår, og har lest et eller annet sted at det er et tegn på begynnende fødsel. Har ellers ingen symptomer (som jeg vet iallefall) på at fødselen er i gang. Noen som vet? Har forresten to uker igjen til termin.
grycath Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 har også hørt at hvis man har løs mage ¨så er det kroppens tegn på at den gjør seg klar til fødsel.. bedre plass for babyen.. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har hatt 3 cm åpning i over en uke nå(som jeg vet om) og har ingen tegn til fødsel. Er 2 dager på overtid. Har vært sur nå like lenge som jeg har visst at jeg har åpning, for alle mener at fødsel starter snart og maser. Ikke gå i samme felle som meg ved å håpe og håpe, en sliter bare seg selv ut. Prøv heller å tenke at den kommer om noen uker.. Lykke til
Cerebro Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 Tusen takk, jenter! Hehe, begynner å bli ganske sur jeg også - og jeg er TO UKER igjen til termin. Så tipper det er på tide å lene seg tilbake, og ikke stresse. Hun kommer vel når hun er klar:-) Lykke til til dere også!
mor til 4 i mars Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 har gått med 3 cm åpning de siste ti ukene mine med de to siste så det trenger ikke bety at fødselen er så ner desverre
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har hatt 1cm åpning siden uke 22. Nå er jeg uke 35
Cerebro Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2006 Dette var virkelig ny info for meg! Så man kan altså gå helt fra uke 22? Fikk du xtra oppfølgning? Eller er det kanskje helt individuellt og like vanlig?
selfangerkjerringa Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 og løs mage KAN jo ha noe med julematen å gjøre... hehe
Leola Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 En kan gå i flere uker med åpning og det er ikke skadelig. LIte du kan gjøre for å fremskynde fødselen om ungen ikke er klar. Har selv hatt løs mage i noen uker, men fortsatt ingen fødsel:( Det tar nok den tiden det tar. Alle inkl jordmor har sagt at jeg kom til å få før, og er nå over termin uten noe fødsel på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå