Lillebror og stoerebror Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Da var det på tide å få kjøpt seg bilstol til prinsen min som kommer snart. Jeg kommer til å bruke den en god del så jeg trenger en som er bra. Har dere noen tips om hva jeg bør eller ikke bør kjøpe?
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 hmmm, vet ikke om noen du ikke skal kjøpe, men tror stort sett alle er like bra e. De går gjennom en eugodkjenning, så det kommer mer ann på hva sete som er best for dere igrunnen. Eneste rådet er å kjøpe en som du kan bruke lenge=) Vi hadde Rømer babysafe som var kåra til best i test hos tv2 i 2004 eller 2005(?) og i bladet motor. den var vi veldig fornøyd med ihvertfall. Ellers vet e at mange er fornøyd med en ny type som går ann å slå helt ned som en slags seng når den ikke er i bruk i bilen(?)husker ikke hva den heter, men den skal være bra=)
Mrs. Bouquet Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Akta graco bilstol med base synes jeg er praktisk. Fint å kunne klikke setet på plass i en base i bilen hver gang. Vi har kjøpt en ekstra base til den andre bilen vår.
Denise:-) Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 vi har kjøpt acta graco duologic til minsten. det er ett sete med base, lett å klikke på plass, og så er det ett sete hun kan ha fra hun er nyfødt til hun er ca. 4 år
godiva med 3 gull Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Enig med Gutsbestebarn! Vi hadde den til jenta vår, og har spart på den. Kjempepraktisk og stødig. kan også legges såpass ned at den er behagelig å sove i.. Og basen er jo helt genial, slippe å styre med den hersens selen hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå