røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Har bare hatt 3 menstruasjoner siden jeg sluttet på pillene, og syklusene mine har variert fra 23-32 dager. Siden det er så stort gap, når bør jeg da begynne å ta el-tester? Det er jo så dyrt, så jeg vil ikke kaste de bort heller. Jeg har en del smerter i forbindelse med el - tror de kommer noen dager før og varer ut el-dagen (vet jo egentlig ikke om jeg har el da). Ellers så tror jeg at jeg har ganske kort lutealfase, da de siste el-smertene jeg hadde var 9 dager før menstruasjonen min.... Tenkte jeg også skulle begynne med temping og føre opp i skjema. Hvor finner jeg et slikt skjema og hvordan gjør jeg det? Håper jeg kan få noen gode svar:)
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Det sies at fertilityfriend.com er et bra skjema å føre temp inn i. Jeg har også ulike sykluser og hadde tenkt å EL-teste denne perioden. Har tenkt å ta utg.punkt i den korteste på 32 dager selv om det kanskje blir litt dyrt
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Du kan lese alt om temping på www.pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå