~bubbe~ Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Jeg synes ikke det er så veldig koselig å amme, tverdt i mot er det bare stress. Har veldig såre brystvorter, jeg vet hvordan riktig sugetak skal være, men det hjelper ikke når babyen hele tiden "glipper" taket mens han suger.. Dessuten føler jeg meg helt innestengt av alltid å ha noen som henger fast i meg, gutten min drikker oftere enn hver 3. 4. time. Så jeg har veldig lyst å slutte, men så er det samvittigheten da. "Alle" som har melk ammer jo barna sine. Og så er jo morsmelk mye bedre for barnet enn mme, eller?? Hvorfor er det så mye press rundt amming?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Dette bestemmer du selv. Ikke la deg presse av andre på denne amminga. Det er din kropp og din unge du vet jo selv hva som er best for din unge. MME går helt fint å gi ungen, mange fordeler med det. Ikke la andre gi deg dårlig samvittighet dersom du velger å slutte å amme. Det er mange som ikke ammer i dette landet og ungene blir like friske og fine som unger som blir ammet. Vi bor jo i ett land med friskt vann og god hygiene. Vi har valgmuligheter og dersom du velger å slutte å amme er det ingen som har noe med det. De trenger ikke vite grunnen heller. Det er en privat sak. Lykke til uansett hva du finner ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå