Trulto*Prins&Spire* Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 hvordan bretter man disse som man får på sykehuset?++
ukjent Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Vet ikke akkurat hvilke bleier det er snakk om, men tror det står om bleiebretting på www.nostebarn.no.Ellers kan det være en god ide å spørre noen som hadde barn på 70-tallet, selv bruker jeg moren min endel. Hun har ,som de fleste som fikk barn for snart 30 år siden, masse erfaring med tøybleier.
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 http://www.kenguruloftet.no/ Her finn du bretteinstruksjon under "hvordan bruker vi tøybleier" på venstre sida. Dette er berre ein brett då, det fins heilt utruleg mange brettar på amerikanske sider. (Ta eit søk på "nappy folds" på google)
Divinity Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 hm.. de har vel sluttet med tøybleier på sykehuset nå?
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Ikkje på alle sjukehus, mange sjukehus held fram med tøybleier for å sjekke at barnet har fått avføring (lettare å sjekke det i ei tøybleie enn papirbleie). Men det kjem an på kor du føder, der eg skal føde (Bærum) brukar dei papirbleier *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå