optimist.. Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hei alle sammen:)) Ja i dag er jeg på dag 56!!! og ikke sett snurten til mensen... Hva er det som kan være galt? Noen som har opplevd noe sånt? Hva skjer med EL da? Kan jeg få EL selv om mensen uteblir? Håper noen av dere kan svare meg på dette:)
Hilsen Aud Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Oj, det var mange dager det! Har du regelmessig mens? Og når hadde du TR sist? EL kommer ca 14 dg før mens, så i teorien kan man bli gravid uten å ha hatt en eneste mens hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg har selv hatt sykluser opp i 50 dager, men det begynner å komme seg nå..
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Oj, det var jammen lang syklus. Kanskje du skulle tatt deg en tur til legen for å få testet deg? Kan du være gravid da? Det er ikke alle som får positiv graviditetstest hjemme. Noen må faktisk ta blodprøve for å finne det ut.
optimist.. Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2006 Takk for svar, begge to:)) Tok netopp en gravitest som selvfølgelig var negativ:(( Nå blir jeg seriøst bekymret her ja..er på dag 57 og ikke tegn på noen ting!!! Hadde siste mens 3 november så det begynner å bli en stund siden kan man si... Har hatt litt uregelmessige sykluser, men ingenting som kan sammenlingnes med dette her:(( Den legste syklusen jeg har hatt er på 42 dager, men det har bare skjedd en gang..
Hilsen Aud Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 er det lenge siden du sluttet med prevasjon? Er enig i at den syklusen der var i lengste laget ja.... kanskje du skulle ringt legen og spurt? Kanskje du trenger litt provera (eller hva d enn heter?)...
optimist.. Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2006 Ikke brukt prevansjon på mange år jeg, så det har ikke noe med det å gjøre.. Skal ringe legen på nyåret, men ville høre om noen her inne har opplevd noe lignende.. I dag har jeg forresten EL smerter av alle ting!! Skjønner ingenting jeg... Hva er Provera og hva skal det hjelpe for?
Nela Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Tror provera skal hjelpe med å få igang mensen, hvis den av en eller annen grunn ikke kommer av seg selv. (Unntatt graviditet da...) Hvis du ellers har regelmessige sykluser, så høres det rart ut at den plutselig skal bli så lang. Har hørt om dem som tester positivt sent, men de var vel ikke så langt over ikm som du er. Nei, ta en tur til legen hvis ingenting skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå