Gå til innhold

hvor lang tid fra p-pillen - gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei...

Det er nok veldig induviduelt. Vet om noen som prøver over ett år før det klaffer. Jeg var heldig, hadde to mens før jeg var gravid. Den første men en gang jeg slutta. Jeg slutt midt på ett brett, noe som vistnok ikke anbefales. Så hadde jeg en mens til, å etter det var det stopp...

Men som sagt, det er no som ikke bør sammenlignes, for det er stor forskjell fra persom til person...

Annonse

Hei. Vi ventet med å prøve til jeg hadde hatt en syklus. Den var veldig kort ca 20 dg. Ble gravid med en gang etter det altså på første forsøk. Har hørt at det ikke nødvendigvis er pillen som gjør at det kan ta tid. Det er jo ikke like lett for alle uansett om man har gått på pillen eller ikke. Lykke til fremover.

Ble gravid med en gang jeg, så dette er nok veldig individuelt. I tillegg sluttet jeg visst på helt "feil" måte etter tredje uke på brettet, glemte da en pille, tok en eller to til men med lengre mellomrom enn man skal og droppet de siste pillene. Ifølge folk her inne var dette svært ille og skulle forstyrre syklusen veldig, sikkert sant men i mitt tilfelle gikk det jo stikk motsatt og det er jeg glad for :)

Annonse

Med nr 1 ble jeg gravid 14 dager etter jeg sluttet med p-pille. .....og jammen har det ikke skjedd igjen! Sluttet med p-pille og er ble på nytt gravid etter 14 dager. Hadde aldeles ikke trodd vi skulle ha så "flaks" igjen og forventet svargerskapet i litt lengere framtid. Nå har det nesten kommet litt vel brått på :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...