Happy-32 Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Huff, er helt utslitt jeg.. Fikk en datter for 5 uker siden og vi har ei på 2,5 år også. Siden den lille ble født har vår eldste vært mer syk enn hun tilsammen har vært hele livet. I tillegg har vi hatt kikhoste i familien, så vi har vært igjennom en runde med prøver hos legen på hun eldste. Heldigvis slo de negativt ut. Men nå i jula ble hun skikkelig syk igjen. Hoste til hun kastet opp, feber, snørr, diare, ja hele pakka.Har prøvd holde henne unna lillebabyen, og bare det er en heldagsjobb. I går begynte lillepia å hoste. Dro rett til legen i dag, men de kunne ikke si noe annet enn at hun var forkjølet. Jeg er livredd for RS virus, siden noen i barnehagen til hun største kanskje trodde de hadde det. Så nok en gang går jeg her med en frykt for at vår minste skal smittes av en alvorlig sykdom. Noen som har hatt barn med RS som kan fortelle litt om hvordan de fant ut av det. Vil bare ha barna mine frisk NÅ, kjenner det sliter veldig på med så masse sykdom på 1 mnd. Og selvfølgelig den første mnd etter fødsel som i seg selv er slitsom uten sykdom. Ble litt rotete dette, men godt å få skrevet ut sin frustrasjon.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå