Bea- Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 hei! er jo tusen forskjellige middags glass der ute..merker, smak osv..hva faller best i smak til din baby? trenger tips om hva jeg skal velge.. hun er så matlei;/ så setter pris på om du skriver hva din baby liker/likte best:)
mai mammaen til to Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 nestle med grønnsaker og kalkun er favoritten her
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Grønnsaker med kalkun fra Nestlè ser ut til å være en slager hos mange Jenta mi er også glad i mors lapskaus fra Småfolk Her er en liten kåring : http://www.dinbaby.com/forum/thread/7436720
Gjest_1001 Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Husk at småfolk inneholder salt da... og det er ikke bra!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Jepp, jeg vet det. Sikkert derfor også jeg synes den er god. Tror ikke det er farlig litt innimellom...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Det er nok ikke så mye salt i den at det er farlig. Mye som blir farlig da ja, det er jo salt i brød og pålegget man gir også. Mange gir jo det fra 6 mnd alder.
M&M is my babies Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 nestle med grønnsaker og kalkun er det eneste som duger her. Da får vi ikke gitt fort nok. Når vi har prøvd andre slag så brekker hun seg.
Firefly77 Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 Min elsker småfolk sine, mors lapskaus og høstgryte. De spiser han ivrig. Nestlè sine spiser han bare halva glassene, og HIPP sin med nudler og pølse elsker han.
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #11 Skrevet 29. desember 2006 Gutten min har 3 favoritter blant 6mnd-glassene ) Nestle Økologisk, Spaghetti med kjøttsaus Nestle, Grønnsaker med kalkun Hipp, Nudler med skinke
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #12 Skrevet 29. desember 2006 HERREGUD mamman til Håvard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er ikke farlig å gi småfolk sine middagsglass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De inneholder veldig lite salt. Har lagt merke til at du ved flere annledninger kommer med "råd" hvor du ikke har det spor peiling. SKJERP DEG!
Gjest_1001 Skrevet 29. desember 2006 #13 Skrevet 29. desember 2006 Jeg sa ikke at det var farlig, jeg nevnte bare at salt ikke er så bra for de og opplyste om at småfolk sine glass inneholder salt. Det må vel være lov det. Men selvfølgelig du gjør jo så du vil selv. Jeg personlig unngår salt i kosten til lillemann fordi jeg selv nesten ikke kan spise salt mat, grunnet nyresykdommer. Og ja, det er arvelig! Derfor er jeg ganske negativ til salt. Og by the way, kan du nevne noen råd jeg har gitt der jeg ikke har "det spor peiling". Jeg pleier å gi råd som funker for meg og lillemann, eller som har funket for andre jeg kjenner, og videreformidler råd jeg har fått her som har vært supre for oss. Det er kanskje ikke alltid etter læreboken, men barn er forskjellige og reagerer forskjellig på forskjellige metoder! Du trenger jo ikke følge rådene mine du da, herlighet, jeg sier ikke at det jeg sier er "loven", men at det fungerer for oss. Så til deg anonym som ikke tør vise hvem du er: Gå til bake til timen din fu, frøken begynner kanskje å savne deg!
flypapir Skrevet 29. desember 2006 #14 Skrevet 29. desember 2006 Hipp sin med nudler og skinke er en klar favoritt her!! Tulla er 11 mnd, men sliter fremdeles med biter... Så da hender det vi "slår ut håret" og gir henne 6mnd glass....
Gjest MMJ Skrevet 29. desember 2006 #15 Skrevet 29. desember 2006 Både jeg og tulla likte best den til nestle den med kalkun smak! Yammiiii! Jeg var kjempeglad når det ble noen skjeer igjen til meg, hehehee :0) Men, det er viktig og ikke gi for mye middagsglass, tulla ble lei dem fort!!! Så prøv å gi litt av deres middag når du kan :0)
Frk. Hattifnatt Skrevet 29. desember 2006 #16 Skrevet 29. desember 2006 Her i huset er det en slager med Småfolk sin høstgryte og lapskaus Nestle sin grønnsaker ned kalkun , lam , kalv har også vært i sverige og handla, og da er kylling med koskos en absolutt vinner Vi har visst heldigvis masse variasjonsmuligheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå