Gå til innhold

Brunlig utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 5, og de to siste dagene har jeg hatt litt brunlig utflod. Er redd...kan det være at jeg er i ferd med å miste???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe svar å gi deg, men ville bare fortelle at du ikke er alene.

Er 5+1 i dag, og har hatt brun utflod i 4 dager nå...

 

Er veldig nervøs...

 

Enten går det bra eller så går det ikke....

Vi kan ikke gjøre noe fra eller til, får bare krysse fingrene..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg har ikke mye.

Det er et par "dråper" om dagen...

Kommer ikke noe brunt når jeg tisser.

Og fargen er brun, ikke rød. (Du kan tro jeg følger med...) :o)

 

Ellers har jeg litt "rar" mage... Merker at det er noe som skjer... murringer, stikninger osv... Det bør vel være positivt. Har ingen andre symptomer.

 

Du da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ingenting inni selve magen, men er ganske trøtt og føler meg ganske uvel til tider, men dette kan liksågodt være pskykisk pga at jeg er redd for å miste. Har ikke ømme bryster, og er ikke spesielt tissetrengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke ømme bryster jeg heller...

 

Vel, vi får bare vente og se.

Jeg skal til lege på onsdag, og skal da be om en tidlig UL. Har hatt to MA tidligere.

 

Masse lykke til!

Det er jo store sjanser for at det går bra! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Æ ha å brunlig utflod. Hadd d i d forrige svangerskapet å, men alt gikk bra! Tru nok du kain slapp av ja :)

Klæm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 11 og har hatt blødninger og brunlig utlod hver dag i 5 uker nå..har vert å målt hgc verdiene, de var kjempe høye.så de ser ut at det skal gå bra:)

 

ska på ultralyd i morgen for å være sikker på at alt er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 21 og hadde brun utflod i 7-14 dager da jeg var 5-6 uker på vei. Fikk ultralyd da jeg var 7 uker og vi så et lte hjerte som dunket. Så det er nok litt vanlig. Kommer det rødt, ferskt blod er det mer farlig tror jeg. Ta kontakt med legen dersom dere er veldig engstelige. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jeg glad for å lese, for jeg har også brunlig utflod, og i går da vi hadde sex kom det også ut litt., men ikke ferskt. Krysser fingrene,

 

Typen er forrersten helt lost han, klarer ikke glede seg, men så plutselig gleder han seg likevel.. Sier sånne koselige ting, men i neste sekund er det snakk om at dette ikke er et liv han ønsker seg.. Men han får bare innse fakta, jeg bestemmer.. Klem og lykketil videre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt både positiv og negativ erfaring med brunlig utflod. Første gang jeg opplevde det ble det bekreftet en MA. Ble raskt gravid igjen, og opplevde brunlig utflod igjen i uke 7. Ble selvsagt livredd, men da gikk det helt fint. Hadde brunlig utflod igjen i uke 19. Født sønnen min til normal tid i april - frisk og rask er han :)

 

Så som dere skjønner så er min erfaring at det kan gå begge veier. Ville valgt å tro at det skal gå bra. Det går jo bra i de fleste tilfeller :) Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til deg som sier at rødt ferskt blod er farligere.. hvis dere går inn på tema og så blødninger her inne på BIM. Så står det at det ikke har noe å si om blodet er rødt eller brunt... det vil si at rødt ikke er farligere enn brunt.. tenkte bare jeg skulle gi beskjed..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at hvis det vedvarer til du er over 6 uker kan du jo ta en tur til legen og få en henvisning til UL (før dette ser man jo ikke noe hjerteaktivitet) slik at du kan få en forsikring om at alt er bra. Jeg har selv hatt brun utflod/gammelt blod fra 5+6 og har det fortsatt (er 11+2) men har vært på UL og sett et hjerte i hvertfall.

Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...