Gå til innhold

huff da..SF mål på 39 1/2 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da vokser iallfall magen i et mega tempo...Ul lyd for en uke siden viste en baby på 3200 og 3600 ved termin så den er jo ikke så stor...blir litt bekymret nå ja...vokst mye på 2 uker...skal heldigvis på ny UL på termindato...litt redd for at babyen har vokst mye!! andre meg så høyt mål som har erfart at babyen ikke var så stor?..er 39+4-5 idag

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Hei, har symfysemål på 37cm og er 35uker på vei, så vet hvordan det er å være stor! Forferdelig tungt.. men har vekstavvik på 13%pluss(går regelmessig 1 gang i mnd til ulspesialist), så han regna med sånn ca 4500gram til fødselen. Kan jo være at du bare har ei stor livmor, det sa de til meg. Trenger ikke bety noe for størrelsen til babyen=)

Skrevet

jeg hadde omtrent sånt symfysemål i uke 41, men fikk ei jente på 50 cm og 2915 gram... hadde infarkt i morkaka og svangerskapsforgiftning - men jordmoren ble jo bare så overrasket over hvor liten hun var. Hun var sikker på det var en stor baby, og mente at ofte ville komplikasjonene blitt oppdaget tidligere hvis jeg hadde stagnert på symfysemålene... i tillegg var hun stjernekikker, så hun sank jo aldri ned i bekkenet. Det vil vel også påvirke at hun lå høyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...