Kufiolilla Skrevet 28. desember 2006 #1 Del Skrevet 28. desember 2006 Navn er jo egentlig helt håpløst å diskutere, det er jo SÅÅÅ subjektivt... Men likevel prøver jeg, jeg synes Otilie/ Othilie er et søtt og pent navn, som heller ikke høres alt for sært ut, men det er jo så få som heter det? Hvorfor klinger dette navnet så "vanlig" i mine ører når det er så uvanlig? Er det jeg som har forvridde ører? ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny bebis i magen! Skrevet 28. desember 2006 #2 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg synes det er et kjempefint navn! Men jeg ville skrivet det uten h. Altså Otilie. Har vurdert det navnet selv. Men har en mann som ikke ble helt begeistret for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #3 Del Skrevet 28. desember 2006 Nydelig navn! At det klinger normalt, men at ikke halve barnehagen heter det likevel er jo bare et pluss. Ikke alltid man må ty til sære navn for å ha noe "spesielt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 28. desember 2006 #4 Del Skrevet 28. desember 2006 et kjempefint navn, om jeg får en jente en gang står Othilie og Othelia på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #5 Del Skrevet 28. desember 2006 Tror jeg hadde byttet ut ene i`en med e, altså Othelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå